Skip to main content

Hallo wij hebben een nieuwe alles in 1 abbo 

aan gevraagd en die gaat 16 april in worden we dan wel aangesloten ? Heb nu nog t mobile en die stopt dan niet dat we strak zonder zitten 

Mvg dennis

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedenavond @Dennis1975, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Abonnementen gaan wel gewoon in en door, alleen ben ik benieuwd of je er een monteur bij hebt aangevraagd. Monteurs zijn namelijk beperkt inzetbaar, en afhankelijk van de maatregelen mogen / kunnen ze ook minder. Krijg je het installatie pakket en ga (en kan) je het zelf installeren? Dan lijkt me dat er niks aan de hand is. Maar, dat is hoe de situatie nu is.. Ik kan niet een maand in de toekomst kijken helaas.. We zullen dit in de gaten moeten houden!


Hoi 

ik heb inderdaad een monteur er bij die langs komt

maar zou eventueel mij zelf ook kunnen redden met aansluiten als ik het pakket ontvang het is inderdaad afwachten net wat je zegt hopen dat deze vervelende virus snel voorbij is 

Mvg dennis


@Dennis1975, ja dat is nog even afhankelijk van de ontwikkelingen. Zodra de datum in zicht is kunnen we even kijken wat de opties zijn! :wink:


Hallo bedank voor het bericht 

mocht het toch niet door eerst blijft dan de huidige 

provider eerst door draaien mocht het uitgesteld worden? Hoop het niet maar je weet nooit 

lastig voor iedereen en van mij sterkte gewenst in deze bizarre tijd.

mvg dennis


@Dennis1975, als je de overstapservice gebruikt dan verzetten wij ook de datum bij je huidige provider zodat je niet zonder diensten komt te zitten! De datum van de monteursafspraak is normaliter ook de ingangsdatum van het abonnement. Dus installeer je die correct op de 16e (zonder monteur), dan zou het gewoon moeten gaan werken!


Hoi 

bedank voor het bericht 

mijn vraag is voldoende beantwoord 👍

mvg dennis


Top! Graag gedaan hoor :blush: Nog een fijne zondag verder!


Reageer