Skip to main content

Goedemiddag,

Zoals in de titel vermeld, ben ik sinds kort klant bij KPN.
Nou zou gisteren ochtend (10-6) mijn abonnement actief moeten zijn.

Echter blijft het lampje op de Experiabox v10A rood blanden.
Hier is telefonisch contact over geweest.
Er werd aangegeven dat ze het modem/router niet zagen, en dat ik gecontacteerd zou worden door een monteur/planning.

Nou is dit helaas nog niet gebeurt, wanneer kan ik dit verwachten?
Ik zou graag zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van mijn nieuwe abonnement.

Lars

Dat is balen!! Een medewerker gaat hier zeker op reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. 


Bedankt voor de info @Joep1965, profiel is nu verder aangevuld.


Hoi Lars, welkom! Dank voor het invullen van je profiel. Ik zie dat er vanrmorgen een melding is aangemaakt voor de back office om een monteur te plannen hiervoor. De melding geeft ook aan dat je voorkeursdatum daarvoor morgen is. De kans is heel klein dat het morgen wordt. De back office pakt binnengekomen meldingen binnen 3 werkdagen op. Vaak lukt het wel wat sneller, dus ik hoop dat ze je morgen bellen. Maar dan is de kans alsnog redelijk groot dat de monteur pas volgende week komt. 

 

Heb je op dit moment nog diensten van je oude provider? Zo niet, heb je ook een mobiel abonnement bij ons? Want kan ik die van extra data voorzien zodat je in ieder geval je telefoon als hotspot zou kunnen gebruiken. als dat het geval is, voeg dat nummer toe aan je forumprofiel en laat weten als je dat gedaan hebt.