Gisteren heb ik een uur met kpn gebeld. Letterlijk van het kastje naar de muur. Op 21 januari was het de planning om over te stappen, maar het glasvezel kastje is hier niet in huis, de kabel wel. Er zou eerst een mail komen met een afspraak, die kreeg ik al niet, dus zelf maar gaan bellen. Dan krijg je eerst medewerkers aan de lijn die er niets van snappen en dus sta je nog langer te wachten. Eindelijk word ik doorverbonden om een afspraak in te plannen, alleen volgens deze persoon moest ik bij netwerkbeheer zijn, weer doorverbonden, weer een medewerker aan de lijn die het niet begrijpt, eindelijk Iemand die het begrijpt, deze geeft aan dat kpn een storingsticket moet aanmaken, dit mag ik zelf even doorgeven, ik word weer terugverbonden met kpn, verkeerde afdeling, weer in de wacht, weer iemand die het niet snapt, ik heb gevraagd alles maar te annuleren. Hier heb ik echt geen vertrouwen meer in. Dan denk je dat het niet erger kan worden dan ziggo, nou dat kan dus wel. Wat waardeloos dit.Â
Maar wat wilt u nou eigenlijk? U kan een abonnement nemen bij kpn en dan wordt dat of over koper geleverd of over glasvezel. Het lijkt er op dat de glasvezelaansluiting nog niet is opgeleverd door de netwerkbeheerder. Dus of wachten met overstappen of tijdelijk over koper tot de glasvezelaansluiting klaar is. Een kabel in huis wil nig niet zeggen dat de aansluiting klaar is. Er is ook nog een andere kant van de kabel.Â
Nou volgens kpn had het hier moeten zijn en zo staat het ook in hun systeem. Dus vandaar de overstap, maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Dus wat ik wil is glasvezel, maar dat blijkt een lastige opgave
Ik snap je. Wat zegt deze site over de status jouw adres?
Hoi ​
Dat is geen hele fijne ervaring met ons contact center. Sorry daarvoor. Je mag wel verwachten dat wanneer je belt, dat je dan door één iemand van A tot Z geholpen wordt. Ook zonde dat je op basis daarvan nu je abonnement geannuleerd hebt. Wel bedankt dat je je ervaring wilt delen met ons.Â
Als je in de toekomst er toch over nadenkt om de overstap te maken naar KPN, dan kan het geen kwaad om eerst de status te checken via de link die ​
Dan weet je nu wat je in het vervolg kan verwachten en misschien kunnen we je dan toch ooit als klant verwelkomen bij KPN :)Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.