Skip to main content

Heb een nieuw abonnement met een modem Box12 ontvangen maar met oude Software versie SGEJ1000060E, ik had op zijn minst 1 van de laatste updates verwacht bij een nieuwe bestelling.

Hier kan ook geen DHCP binding instellen, ik krijg de 404 foutmelding
Hoe kan ik mijn modem updaten naar de laatste software versie V12.C.23.04.32 of hoger

Die 60E is geen oude firmwareversie. Die nieuwere firmware is eigenlijk nog een testversie waarop nog niet alle functies werken. 

Zo werken bijvoorbeeld de WiFi versterkers niet draadloos op de testversie. Het is natuurlijk niet handig om een modem naar klanten te sturen waarop sommige functies niet werken.


Dankjewel voor je reactie, maar heb dit stukje uit de kennisbank

Lukt het met geen van deze drie methoden, en is het maken van DHCP bindings essentieel, dan kunnen we je wellicht op verzoek overzetten naar de nieuwe KPN Software. Maak hiervoor een eigen topic aan. Let op: dit kan op het moment alleen als je géén gebruik maakt van Wifipunten, en niet meer dan één vast telefoonnummer hebt.

Maar zie nu ook dat mijn onderwerp niet duidelijk genoeg is en dat ik graag de nieuwe KPN software wil.


De nieuwe v12 software werkt alleen samen met de Superwifi 2 (zowel draadloos als bekabeld) als deze ook voorzien is van nieuwe software. Als de SW2 nog op de oude software zit dan moet er minimaal 1 via een ethernetkabel aan de v12 vastzitten en vormt het geen 1 geheel qua mesh.


ik maak geen gebruik van Superwifi.

Wat mij vooral opvalt allemaal tegenstrijdige berichten.

En mijn enige vraag zoals hierboven in het artikel wordt aangegeven:

Lukt het met geen van deze drie methoden, en is het maken van DHCP bindings essentieel, dan kunnen we je wellicht op verzoek overzetten naar de nieuwe KPN Software.

En op dit proces krijg ik weinig tot geen reactie 


Hoi @Winod75, welkom op het forum!

 

En mijn enige vraag zoals hierboven in het artikel wordt aangegeven:

Lukt het met geen van deze drie methoden, en is het maken van DHCP bindings essentieel, dan kunnen we je wellicht op verzoek overzetten naar de nieuwe KPN Software.

En op dit proces krijg ik weinig tot geen reactie 

Dat komt omdat tot op heden je alleen nog maar reacties hebt gekregen van andere gebruikers. En die kunnen daarin niets voor je betekenen. Daarvoor moet er toch echt een moderator bij te pas komen. En dat is nu het geval :)

We pakken nieuwe topics chronologisch op, vandaar dat het een paar dagen kan duren voor een van ons er aan toe komt. 

 

Wil je jouw forumprofiel invullen? Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan zet ik het door. En met een beetje geluk heb je dan binnen enkele dagen de nieuwe Software.


Beste Erik,

Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld.

Met vriendelijke groet, 

Winod


Bedankt voor het updaten!


Bedankt voor het updaten!

Ha, dat was snel :) 

Namens het modemteam, graag gedaan!