Skip to main content
Vraag

Nieuw abonnement - waarom werkt niets?

• May 6, 2025
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik maak gebruik van de overstap service van KPN. Ik probeer mijn internet aan te sluiten, wat ik vaker heb gedaan, maar de stap voor stap tutorial van kpn werkt niet. Prima, heb het al eerder gedaan, maar er is nog iets, ah ja budget heeft mijn internet al afgesloten. En KPN heeft mij nog niet aangesloten. De helpdesk zegt dat ik wel ben aangesloten maar dat het nog even kan duren. Ik wordt vanmiddag teruggebeld, ondertussen al een dag geen internet of tv. Monteur komt morgen of overmorgen. Thuis ah werk via hotspot van mijn telefoon… waardeloos!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Bbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbb . Dat is een ongelukkige start op deze manier.

Ik snap het stukje over de monteur niet helemaal. Als die ingepland wordt kan dat niet morgen of overmorgen zijn. Dan zou het vast moeten staan. Kun je hier meer over vertellen? 

Nee dat klopt, dat werd mij verteld. Nu blijkt dat de monteur volgende week donderdag komt… Met Ziggo ben ik binnen 3 dagen online!

Erwin van KPN
Moderator

Heb je ook een mobiel abonnement van KPN? Want dan kan ik daar een gratis bundel voor jou opzetten ter overbrugging