Skip to main content
Ik heb zojuist mijn bestel bevestiging ontvangen en ik zie daar een aantal fouten in. Graag zou ik dit via een prive bericht met iemand van KPN willen oplossen.
Doorgaans duurt het 48 uur voor een medewerker reageert. Bellen is sneller. 0800-0402 dag en nacht gratis bereikbaar
Goedenavond @Agri, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik begrijp dat je graag snel duidelijkheid wil. Kan je aangeven welke fouten je hebt ontdekt? Daarnaast is het handig als ik je gegevens heb om het na te gaan. Wil je hiervoor je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators (waar privé achter staat).



Kan het misschien gaan om de KPN Compleet voordelen? De € 5,00 korting en dubbele data en/of minuten en sms'jes staan niet in het contract vermeld. Dit komt omdat het een aparte registratie is, waar je recht op hebt bij meerdere KPN producten op één adres. Mocht één van die abonnementen opgezegd worden, dan kan het gestopt worden terwijl het andere contract nog doorloopt.
@Susan_ het contract staat op naam van mij (privé) en adres is het aansluit adres genoemd, terwijl het contract op naam van het bedrijf moet staan (adres in Apeldoorn) en het aansluit adres van een werknemer is en dus niet het contract adres moet/kan zijn. Ik heb de gegevens aangevuld in mijn profiel.
@Agri, bedankt voor de gegevens en informatie! Zoals ik het nu zie staat het op naam van het bedrijf, maar ben jij aangegeven als contactpersoon. Het is wel aangevraagd op het adres in Maasland. Is dit niet de bedoeling, dan moet de bestelling geannuleerd worden. Het gaat namelijk om vaste diensten, dat moet aangevraagd worden op het adres waar het geleverd moet worden omdat we het signaal moeten klaarmaken..
@Agri, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het inmiddels hersteld (aangevraagd op het juiste adres o.a.)? Kan ik nog ergens bij helpen?

Reageer