Skip to main content
Hallo,



Over een kleine 2 maanden verlaat ik het ouderlijk huis en betrek ik mijn eigen nieuwbouwappartement.

Hierover heb ik een aantal vragen.



Mijn appartement is voorzien van een glasvezel aansluiting van/door Reggefiber.

Als ik echter op de site van KPN de postcodecheck doe komt daaruit dat er op het opgegeven adres geen glasvezel beschikbaar is.

Ik kan op deze manier dus alleen via de site van Reggefiber een abonnement afsluiten.

Klopt dit, of is het systeem bij KPN nog niet up-to-date waardoor ik deze melding krijg?

Het gaat om de postcode 1443WZ in Purmerend.



Ik zou graag gebruik maken van KPN compleet.

Momenteel heb ik een Sim Only abonnement bij Simyo en doordat we thuis ITV+bellen van KPN hebben, worden mijn bundels maandelijks verdubbeld.

Volstaat een mobiel abonnement bij Simyo om aanspraak te maken op KPN compleet, of moet ik daarvoor overstappen op een mobiel abonnement van KPN zelf?



Ik hoor het graag!



Groeten,

Jordy
Hoi, dit lijkt niet te kloppen. Is de aansluiting er al wel fysiek aanwezig of is deze gepland om gemaakt te worden (samen met water, electra etc..)?
Hoi, dit lijkt niet te kloppen. Is de aansluiting er al wel fysiek aanwezig of is deze gepland om gemaakt te worden (samen met water, electra etc..)?



De oplevering staat gepland voor 5 april, dus ik neem aan dat dit inmiddels redelijk voor elkaar moet zijn.

De site van Reggefiber geeft ook aan dat glasvezel beschikbaar is.


Hoi, dit lijkt niet te kloppen. Is de aansluiting er al wel fysiek aanwezig of is deze gepland om gemaakt te worden (samen met water, electra etc..)?De oplevering staat gepland voor 5 april, dus ik neem aan dat dit inmiddels redelijk voor elkaar moet zijn.

De site van Reggefiber geeft ook aan dat glasvezel beschikbaar is.




Dan denk ik dat er ergens in de database van Reggefiber iets niet goed staat waardoor het adres bij KPN de provider niet herkend wordt. Je mag me in een DM wel even het nieuwe adres sturen, dan kan ik dat voor je nakijken. Webcare kan niet in de database van Reggefiber namelijk.
Ok..



Ik heb je zojuist een DM gestuurd!



Thanks!
Hoi Jordy,



Ik geef je het antwoord even openbaar zodat Webcare kan zien dat je bent geholpen.

De PoP voor jouw nieuwbouwproject is nieuw geplaatst in november en moet dus daarna ook klaar gemaakt worden met actieve apparatuur, een backbone aansluiting etc.. Dat doet Reggefiber niet maar valt onder KPN WBA. Hierbij wordt wel nauw samengewerkt en gekeken naar wanneer de eerste aansluiting gemaakt wordt en wanneer de woningen opgeleverd worden. Op basis daarvan is de planning dat de PoP later in februari wordt opengesteld voor bestellingen. Vanaf dat moment kan jij ook alvast bestellen om op tijd je diensten te kunnen gebruiken in je nieuwe woning.



Al met al moet dit nog keurig op tijd zijn voor jouw oplevering van 5 april.
Ok, dat is een duidelijk antwoord.



Super bedankt voor het meedenken en meekijken!

Zal begin volgende maand nog eens kijken of het dan wil lukken, zoveel haast heeft het natuurlijk ook niet.



Nogmaals bedankt!



Jordy
Het is momenteel nog altijd niet mogelijk om via de site van KPN een glasvezel abonnement af te sluiten.

Ik heb inmiddels via twitter contact gezocht met de webcare in de hoop dat zij meer weten.
Het is momenteel nog altijd niet mogelijk om via de site van KPN een glasvezel abonnement af te sluiten.

Ik heb inmiddels via twitter contact gezocht met de webcare in de hoop dat zij meer weten.




Als ze iets kunnen achterhalen is het hetzelfde als ik. De openstelling van de kast is vertraagd (maar dat had je zelf ook wel bedacht denk ik). Kan te maken hebben met verbindingsproblemen, softwarefouten, etc.. Dat kan ik niet achterhalen maar dat zal ook niet bekend gemaakt worden denk ik.


Het is momenteel nog altijd niet mogelijk om via de site van KPN een glasvezel abonnement af te sluiten.

Ik heb inmiddels via twitter contact gezocht met de webcare in de hoop dat zij meer weten.
Als ze iets kunnen achterhalen is het hetzelfde als ik. De openstelling van de kast is vertraagd (maar dat had je zelf ook wel bedacht denk ik). Kan te maken hebben met verbindingsproblemen, softwarefouten, etc.. Dat kan ik niet achterhalen maar dat zal ook niet bekend gemaakt worden denk ik.




Volgens een medewerker van het Webcare team is het vanaf 13 maart mogelijk om een abonnement af te sluiten.

Geen idee over de reden van de vertraging.

Reageer