Skip to main content
Antwoord

Nieuw IP adres mogelijk?

• February 2, 2025
  • 6 reacties
  • 289 keer bekeken

Hoi,

Is het mogelijk een nieuw IP adres te krijgen? 

Alvast bedankt voor de reactie.

Beste antwoord door wjb

Dat zal niet gaan, bij KPN heb je weliswaar een dynamisch IP adres maar in de praktijk zal deze niet wijzigen tenzij je van drager wisselt (VDSL <-> AON <> XGS-PON).

Ook als je last hebt van DDoS aanvallen is dat geen reden voor het verkrijgen van een ander IP adres.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • February 2, 2025

Dat zal niet gaan, bij KPN heb je weliswaar een dynamisch IP adres maar in de praktijk zal deze niet wijzigen tenzij je van drager wisselt (VDSL <-> AON <> XGS-PON).

Ook als je last hebt van DDoS aanvallen is dat geen reden voor het verkrijgen van een ander IP adres.

• February 2, 2025

Bedankt voor de reactie, dan is dat niet anders. 

wjb
Superuser
  • February 2, 2025

Mag ik je vragen waarom je een nieuw IP adres zou willen?

Ben je een gamer en DDoSt een tegenstander jou omdat je "te goed" bent?

• February 2, 2025

@wjb Hoi,

Nee dat is het niet, ik heb helaas in het verleden een stomme fout op een forum gemaakt waardoor mijn IP adres gebanned is.

wjb
Superuser
  • February 2, 2025

Dan denk ik dat je er verstandig aan doet om de moderatoren van de forum aan te schrijven en hun te vragen de blokkade van jouw IP adres te beëindigen.

Je kunt ook kijken of je met een (gratis) VPN dienst wel op dat forum kunt immers ook dan heb je een ander IP adres.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 2, 2025

Hi allen! Dank voor het meedenken en het reageren. 

Dit topic is op verzoek van de topicstarter gesloten voor nieuwe reacties. Die voelde zich niet prettig bij de richting die de discussie nam en voelde zich hierdoor erg schuldig. Daarnaast waren veel reacties off-topic. Zodoende! 

Hopelijk lukt het je alsnog om weer toegang tot het forum te krijgen. 

Dan denk ik dat je er verstandig aan doet om de moderatoren van de forum aan te schrijven en hun te vragen de blokkade van jouw IP adres te beëindigen.

Misschien via deze weg? 

Heel veel succes en maak hier gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt.