Skip to main content
Sin De gisteravond is mijn modum overleden. Geeft foutmelding F561 ik heb heel de trukendoos geprobeerd zonder resultaat.

Kan ik een nieuw modum ontvangen.
@Marje,



heb je het stappenplan zoals hier beschreven al gedaan?



Zoja, dan stap 3 volgen.



S6
Bedankt voor je reactie ik heb inmiddels contact gehad met KPN. Maandag komt er iemand langs omdat er iets in de verbinding naar de tv. Niet goed zit.

Fijn weekend
@Marje,



vervelend wellicht voor het nog resterende weekend, maar goed te lezen dat men maandag bij je komt vanuit KPN.



Goed weekend verder en we horen graag of het probleem maandag is/wordt opgelost.
Maar, heb je niet gewoon een repeater of ander netwerkapparaat (redelijk recent; sinds vorige keer dat de ontvanger spanningloos was) aangesloten?
Maar, heb je niet gewoon een repeater of ander netwerkapparaat (redelijk recent; sinds vorige keer dat de ontvanger spanningloos was) aangesloten?



Vandaar de verwijzing naar het stappenplan, kan men eenvoudig het probleem achterhalen mocht er een ander netwerkapparaat storing geven.
Goedemorgen @Marje, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!



Fijn om te lezen dat er al een monteur ingepland is. Ik ga er vanuit dat de monteur het probleem voor je gaat oplossen. Zou je dat hier nog even willen laten weten? Dan is voor ons duidelijk dat je geholpen bent 😉
@Marje, is het probleem inmiddels opgelost samen met de monteur?

Reageer