Skip to main content
Beantwoord

Nieuw modem aanvragen

  • July 8, 2020
  • 8 reacties
  • 630 keer bekeken

kemanesa
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Beste kpn, 

Sinds enige tijd maakt onze modem een hoog piepend geluid. Het gaat om de KPN Experia Box ZXV10 H220N. Ik vermoeden dat hij toe is aan vervanging, hoe kan ik een nieuwe modem aanvragen?

Mvg 

Kees Romijn

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @kemanesa ,

Een moderator kan jouw oude modem (De V7) voor jou omruilen. 

Want de  V7 is inderdaad verouderd en is hard aan vervanging toe. 

Ik zie dat jouw forumprofiel al gevuld is, dus dan is het wachten nu op een moderator. Dit kan enkele dagen duren.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 8, 2020

Hoi @kemanesa ,

Een moderator kan jouw oude modem (De V7) voor jou omruilen. 

Want de  V7 is inderdaad verouderd en is hard aan vervanging toe. 

Ik zie dat jouw forumprofiel al gevuld is, dus dan is het wachten nu op een moderator. Dit kan enkele dagen duren.  


Forum|alt.badge.img+16
  • July 9, 2020

@Noordzee Helaas, de omruiltool kan de v7 niet vervangen (nooit gekund ook), alleen tv ontvangers van Motorola. Moderatoren hier zullen de omruil handmatig moeten starten. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 9, 2020

@ChrisWissink 

OK Chris, dankjewel.:thumbsup_tone3:  Dan was ik abuis. Ik pas voor de duidelijkheid mijn antwoord hierboven maar aan.  


Forum|alt.badge.img+16
  • July 9, 2020

Geen probleem @Noordzee. De tool zegt enkel dat je apparatuur geschikt is. Ben even zo vrij geweest om een printscreen van Alex te lenen ;). 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 9, 2020

Gezien de drukte op het forum is het voor @kemanesa het snelste om KPN te bellen 0800 0402. Geef duidelijk aan dat je de Experia Box v7 (ZXV10 H220N) met klachten hebt. Waarschijnlijk is de v7 ook erg warm en verkleurt de kast geel/bruin. Dan zou er direct een omruil gepland moeten worden.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 10, 2020

Goedemiddag @kemanesa, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De V7 kunnen we inderdaad voor je omruilen, deze geeft soms een hoge piep of gele vlekken. Jij hebt, zoals je aangeeft, ook last van de hoge piep. Dat is niet fijn! 

Heb je hem inmiddels via de telefonische klantenservice al omgeruild? Ik zie dat jouw Motorola tv-ontvanger al wel omgeruild is, maar de Experia Box kan ik niet terugvinden. Laat je het mij even weten als ik dat nog voor je in gang kan zetten?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 12, 2020

Hoi @kemanesa ,

Een moderator kan jouw oude modem (De V7) voor jou omruilen. 

Want de  V7 is inderdaad verouderd en is hard aan vervanging toe. 

Ik zie dat jouw forumprofiel al gevuld is, dus dan is het wachten nu op een moderator. Dit kan enkele dagen duren.  

@kemanesa

Heb je inmiddels een via 0800-0402 een nieuw modem aangevraagd?

Of kan Susan dit nog voor jou regelen? 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 17, 2020

@kemanesa, ik heb niks meer van je gehoord. Kan ik je nog helpen bij het omruilen van je Experia Box?