Skip to main content

Goedemorgen,

 

sinds gisteren hebben wij een storing gehad in de buurt. Om 16:45 is die opgelost, maar dit is niet verwerkt in het systeem. Onze modem heeft het daarna helaas ook begeven. Doordat de storing nog steeds niet is opgeheft, kan mijn modem niet worden omgeruild. Dit is super vervelend want hierdoor zit ik nog steeds met een kapotte modem thuis. Kan dit zsm worden opgelost?

Beste @Cindyyyy, welkom! Dit is wel erg balen, zeg! Wat is er met het modem dat ‘ie het begeven heeft? Ik ben bang dat ik het ook niet kan versnellen, maar wil wel m'n best voor je doen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 


Hi, als het goed is heb ik mijn gegevens nu opgeslagen. Net telefonisch contact gehad en als het goed is krijg ik de nieuwe modem v10a dinsdag binnen. Kunt u dit nachecken?


@Cindyyyy Bedankt voor je gegevens en het melden dat je ook al telefonisch contact met ons gezocht hebt.
Ik heb het voor je gecontroleerd en ik zie inderdaad een omruilafspraak in het systeem staan voor een nieuw modem. De afspraak staat tevens gepland op 12 mei. 
Veel succes met installeren. Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. :blush:


Bedankt voor het bericht. Krijg ik op 12-05 een track and trace via de sms op telefoonnummer 06*******?

 

*admin: gegevens gewijzigd i.v.m. privacy


@Cindyyyy Ja, dat is wel de normale gang van zaken inderdaad. Ik weet niet op je de sms ontvangt op dat nummer. Het contactnummer voor het abonnement is namelijk anders. Als je met mijn collega hebt besproken dat de bevestiging naar het zojuist vermeldde nummer moest worden toegestuurd, dan ja. 


Reageer