Skip to main content

Hi,

Morgen worden we door een monteur aangesloten op glasvezel. Momenteel hebben we nog een Experia Box v9. Betekent dit ook dat we een nieuw modem krijgen zodra ons abonnement overgaat op een glasvezelabonnement?

Hallo @stefanjaspers97 , dat hoeft biet per se, als naar de mening van KPN het modem de glasvezelaansluiting en de door jou gevraagde snelheid aan kan wordt het modem niet vervangen.

 


Hi,

Vanochtend zijn twee monteurs van KPN Netwerk langs geweest om het glasvezel aansluitpunt bij ons gereed te maken. Wat moet er nu gebeuren om daadwerkelijk gebruik te kunnen maken van deze verbinding? Als het goed is wordt ons abonnement nu automatisch overgezet? Hoe veel tijd zal er zitten tussen nu en het moment dat we het glasvezelnetwerk kunnen gebruiken?


Hoi @stefanjaspers97! Ik heb je topics even samengevoegd omdat ze goed op elkaar aansluiten :blush:
​​​​​​Zoals @JanD noemt kun je je V9 gewoon blijven gebruiken met de glasvezelaansluiting straks. Deze hoeft niet omgeruild te worden.

Wanneer de glasvezel in gebruik genomen wordt ligt nu bij de backoffice. Ik zie dat de order er al in staat om hierop aangesloten te worden. Nou zit het met monteurs vanwege het coronavirus even wat lastig. Mijn collega's van de backoffice nemen hierover nog contact met je op!