Skip to main content
Hallo,



Ik vraag mij af om mijn modem nog wel goed werkt. Ik heb een V9 op dit moment maar mijn WIFI boven is erg slecht. Heb bekabelde WIFI-Versterkers (2). Onder is de WIFI nog redelijk maar boven is die ronduit dramatisch. Heb ondertussen al alle tools geprobeerd die jullie hebben maar de WIFI knapt er niet van op. Ik heb echt het idee dat dit aan het modem ligt. Dit modem is inmiddels ook al wat jaartjes oud en valt ook regelmatig uit en wordt naar mijn idee ook wel erg warm.

Tevens ook regelmatig last van blokken in het beeldscherm, zowel onder als boven.

Kan ik mijn modem inruilen voor een nieuwere versie?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Als u versterkers heeft in combinatie met een Experiabox v9, dan staat wifi op uw Experiabox nu helemaal uit. Die versterkers zorgen voor wifi. De ene houd u beneden, de andere plaatst u boven. Dat is althans de bedoeling. Waar heeft u ze staan?
En maakt u gebruik van DVS / adapters?


Hallo @Batida0902 Allereerst is het natuurlijk flink vervelend dat je dit soort problemen ervaart. Als een Experia Box echt defect is, dan doen we daar natuurlijk iets aan. Het is wel zaak dat we eerst achterhalen wát er nu precies aan de hand is. Je geeft aan dat je een probleem met wifi hebt en dat je van wifi-versterkers gebruik maakt. Zijn dat de apparaten waar Nick aan refereert? Hoe is je verbinding als je deze apparaten er tussen uithaalt en je rechtstreeks en bekabeld een verbinding hebt? Als je dit test kunnen we al iets meer uitsluiten.
Hallo



Bedankt voor alle reacties inmiddels alles opgelost. Heb een nieuw modem gekregen en alles functioneert naar behoren.
Ha, ok. Dat kan natuurlijk ook. Fijn dat alles weer goed werkt en je weet het KPN Forum nu te vinden!

Reageer