Skip to main content

Hoi

even een vraagje, ik heb een experia box V8, nu kan ik 12 oktober mijn glaszezel activeren, maar de monteur van kpn netwerk heeft mij gezegd dat mijn modem veel te oud is en dat de glasvezel niet veel zou doen, eigenlijk zou ik een nieuw modem en hd ontvanger mieten krijgen, hoe zit dit nu?

gr.Anky

Hallo @Melanky , de KPN-monteur heeft het groene denken van KPN nog niet overgenomen. De KPN Experia V8 is prima in staat om ook via glasvezel jouw diensten te leveren. De snelheid die je nu via koper hebt, voorbeeld 50/5 wordt 50/50, dus qua upload ga je er zelfs op vooruit.

Wat bedoel je met een HD-ontvanger? Als je nu tv kijkt via KPN heb je al een HD-ontvanger.

 


Oké dan, bedankt voor het antwoord en ja ik heb al een HD ontvanger, ik dacht dat die ook te oud was, maar is dus niet zo 

mij krijg nu 100 ipv 50


Oké dan, bedankt voor het antwoord en ja ik heb al een HD ontvanger, ik dacht dat die ook te oud was, maar is dus niet zo 

mij krijg nu 100 ipv 50

Hallo @Melanky , dan had je dus een 100/10-abo onder koper en krijg je nu dus een 100/100Mbit/s-verbinding onder glas voor hetzelfde geld.

Veel plezier er mee straks.

 


Oké dan, bedankt voor het antwoord en ja ik heb al een HD ontvanger, ik dacht dat die ook te oud was, maar is dus niet zo 

mij krijg nu 100 ipv 50

Welk model tv ontvanger heb je nu?


Als die tv ontvanger een Motorola is: omruilen. Die is oud.

De Experiabox v8 kan je prima gebruiken bij glasvezel, maar hij is wel al behoorlijk op leeftijd. Als er een monteur langs komt die hem om wil ruilen: doen.


Als die tv ontvanger een Motorola is: omruilen. Die is oud.

De Experiabox v8 kan je prima gebruiken bij glasvezel, maar hij is wel al behoorlijk op leeftijd. Als er een monteur langs komt die hem om wil ruilen: doen.

De v8 is wel redelijk betrouwbaar.Ik heb ook lange tijd een v8 gehad en vind hem de betrouwbaarste.ik heb nog niet lang genoeg een v10 om te zeggen hoe betrouwbaar die is maar wie weet gaat die de v8 inhalen!