Skip to main content

Vandaag nieuwe modem en simkaart gekregen. Snelheid was 30 Mbps download 10 Mbps upload. Maar helaas nu alweer snelheid zonder 4G. Niet stabiel. Ook een nieuwe abonnement van 50 Max naar 100Mbps. Dus als het weer gaat werken, zal de snelheid toch beduidend hoger moeten worden. En er kan eventueel nog een buten antenne op aangesloten worden.

@Raisa_Bella , hoe kan je een abonnement afsluiten met 100 Mbps. Is pure onzin wanneer je SIB hebt. Je gaat enkel meer betalen zonder extra snelheid. Heel bijzonder. 


@Raisa_Bella , hoe kan je een abonnement afsluiten met 100 Mbps. Is pure onzin wanneer je SIB hebt. Je gaat enkel meer betalen zonder extra snelheid. Heel bijzonder. 

Ik denk dat het niet verstandig is om discussies te gaan voeren in dit topic specifiek bedoeld om informatie over de SIB storing uit te wisselen. Open dan een nieuw topic.


@Raisa_Bella , hoe kan je een abonnement afsluiten met 100 Mbps. Is pure onzin wanneer je SIB hebt. Je gaat enkel meer betalen zonder extra snelheid. Heel bijzonder. 

Ik denk dat het niet verstandig is om discussies te gaan voeren in dit topic specifiek bedoeld om informatie over de SIB storing uit te wisselen. Open dan een nieuw topic.

@Ernst-Jan wellicht heb je gelijk, maar @Raisa_Bella denkt dat wanneer er een sneller abonnement wordt afgesloten dat de snelheid omhoog gaat met SIB en dat is pertinent niet waar. Er is dan iets anders aan de hand. 


Bij mij werkt alles weer normaal sinds de technische aanpassing die eergisteren is gedaan. Heb geen reset hoeven doen en ga dat ook maar even niet doen als ik de verhalen lees over wederom slecht werkend internet bij sommigen…

Hoop voor iedereen dat alles zsm weer naar behoren werkt. Wat lees ik @Raisa_Bella ? Kan je een upgrade doen naar 100mbps? Ben benieuwd hoe dat bij mij zou werken, want ik haal net 30mbps als ik geluk heb. Zou ik dan automatisch 60mbps hebben na die upgrade?


Bij mij werkt alles weer normaal sinds de technische aanpassing die eergisteren is gedaan. Heb geen reset hoeven doen en ga dat ook maar even niet doen als ik de verhalen lees over wederom slecht werkend internet bij sommigen…

Hoop voor iedereen dat alles zsm weer naar behoren werkt. Wat lees ik @Raisa_Bella ? Kan je een upgrade doen naar 100mbps? Ben benieuwd hoe dat bij mij zou werken, want ik haal net 30mbps als ik geluk heb. Zou ik dan automatisch 60mbps na die upgrade?

@Ernst-Jan en ook hier weer. Er wordt gedacht dat de snelheid van SIB omhoog gaat bij een upgrade. Pertinent niet waar. 


Mijn contract verloopt deze maand, dus ook even gebeld voor nieuw contract, en wat ze in de aanbieding hadden. Dat was nieuw contract ipv 50 naar 100 Mbps en 42 euro ipv 49 euro. Dus of het sneller wordt is afwachten, maar een paar euro'd minder betalen is zeker. Misschien een externe antenne erbij aanschaffen.


Ah, ik zie het al. Er zijn geen abonnementen meer tot 50 Mbps. Het is minimaal 100 Mbps. 


@Raisa_Bella Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt zodat we in het centrale storingstopic het overzicht kunnen bewaren. Werkt je nieuwe simkaart en modem in zijn geheel niet nu? Je kan altijd even bellen met 0800-0402 voor directe support. Wat betreft de proposities klopt het inderdaad dat de snelheid is opgeschroefd maar dan blijft de te behalen snelheid dan afhankelijk van de lokale omstandigheden. Â