Skip to main content
Beantwoord

Nieuw modem, zeer slechte verbinding

  • March 31, 2020
  • 9 reacties
  • 308 keer bekeken

Hallo Kpn, 

 

Graag wil ik mijn huidige modem omwisselen voor de nieuwste versie i.v.m. zeer slechte verbinding en meerdere malen per week geen verbinding met WIFI.  Steeds vaker moet ik hem volledige resetten om wifi verbinding te ontvangen, we hebben wifi versterkers etc geprobeerd maar nog steeds werkt het niet naar behoren en waar wij voor betalen.


Graag ontvang ik de nieuwste versie, hartelijk dank.


Gr Milan

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @MilanIris, welkom! Wat jammer om te lezen dat je nog steeds problemen ervaart. Ik zie inderdaad dat je twee Experia Wifi's hebt gekregen in februari. Heb je deze niet meer aangesloten? Wat is daar de reden van? Normaliter werkt dat namelijk heel goed naast een V8 om de wifi te verbeteren. Wat gebeurt er dan als je de Experia Wifi's aansluit? Merk je ook dat interactieve tv wegvalt in zo'n geval? Heb je het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt en gecontroleerd of de bekabeling van en naar de Experia Box stevig aangesloten is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 31, 2020

Welke experiabox heb je nu?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2020

De experia V8 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @MilanIris, welkom! Wat jammer om te lezen dat je nog steeds problemen ervaart. Ik zie inderdaad dat je twee Experia Wifi's hebt gekregen in februari. Heb je deze niet meer aangesloten? Wat is daar de reden van? Normaliter werkt dat namelijk heel goed naast een V8 om de wifi te verbeteren. Wat gebeurt er dan als je de Experia Wifi's aansluit? Merk je ook dat interactieve tv wegvalt in zo'n geval? Heb je het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt en gecontroleerd of de bekabeling van en naar de Experia Box stevig aangesloten is?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hoe staat het er nu mee? Als je nog hulp wenst, laat het dan gerust weten. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2020

Hoi Marcia, @Marcia_ 


Ik had niet gezien dat je had gereageerd. De experia wifi’s heb ik inderdaad aangesloten, alleen werken deze vooral boven amper. Interactieve TV hebben we inderdaad regelmatige storingen mee of dat deze wegvalt. Ik heb het glasvezelkastje en de V8 al vele malen gereset en opnieuw aangesloten, maar het blijft gewoon regelmatig gebeuren, erg vervelend. 

 

Hoor graag of een nieuw modem mogelijk is, want dit is zeker niet zoals het hoort!

 

Groeten 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 9, 2020

Heb je die experia wifi's wel met een kabel aangesloten op de experiabox?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik ben ook benieuwd of je de Experia Wifi's bekabeld aangesloten hebt, @MilanIris. Dan kan je er optimaal gebruik van maken. We hebben op dit moment ook Super Wifi punten die je aan kunt schaffen. Deze kan je wel draadloos verbinden. Heb je ook de mogelijkheid om je internet bekabeld te testen? Werkt het dan wel naar behoren of merk je dan ook dat het wegvalt?


  • Helper
  • April 9, 2020

Hoi Marcia, @Marcia_ 


Ik had niet gezien dat je had gereageerd. De experia wifi’s heb ik inderdaad aangesloten, alleen werken deze vooral boven amper. Interactieve TV hebben we inderdaad regelmatige storingen mee of dat deze wegvalt. Ik heb het glasvezelkastje en de V8 al vele malen gereset en opnieuw aangesloten, maar het blijft gewoon regelmatig gebeuren, erg vervelend. 

 

Hoor graag of een nieuw modem mogelijk is, want dit is zeker niet zoals het hoort!

 

Groeten 

ik heb dit ook,boven is de bereik gelijk veel slechter,ondanks nieuwbouw,ondanks eigenlijk geen verdieping(als je trap opgaat ben je gelijk in me kamer) ik ben van mening dat dit probleem komt door de modem,ik had totaal geen probleem met ziggo qua bereik,zelfs buiten had ik nog redelijk snelle wifi


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@MilanIris ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Doe dat vooralsnog als we nog iets voor je kunnen doen.

 

@rkantjo jij hebt een heel ander modem dan topicstarter. Daarnaast heb je er nog een eigen modem achter. Zoveel andere factoren dat er niet echt sprake is van hetzelfde probleem ;-). Ik heb in jouw topic uitgelegd wat je kunt doen. Heb je bijvoorbeeld al contact gehad met de Tech Desk?