Skip to main content

Zo juist kpn gebeld I.v.m het aflopen van mijn huidige tv en internet abonnement.

En wat blijkt nu...ik mag geen gebruik maken van de 50% korting aktie ,omdat dit een verlenging betreft en geen nieuw  abonnement.

Wel raar,want ik mag niet daarna per maand opzeggen,wat bij een verlening(want dat is het volgens kpn),

wel kan.

 

Al met al is het wel jammer dat er zo met zeker 6 jaar oude klanten wordt om gegaan.

Tijd voor een nieuwe provider???

Heeft iemand ook deze ervaring?

Iedere nieuwe klant krijg 1x welkomstkorting, daarna niet meer. Wat heeft dat voor zin om elk jaar korting te krijgen? Je betaald het zelf!


De kortingen gelden inderdaad alleen voor nieuwe klanten, niet voor veranderingen bij bestaande klanten. Dit soort kortingen worden zoals Nick al zegt verwerkt in de tariefstelling van providers zoals KPN (en b.v. Ziggo). Dus als iedereen steeds maar korting zou krijgen zou het tarief dienovereenkomstig omhoog gaan: 't moet uit de lengte of de breedte komen tenslotte. En ja, toen je voor het eerst klant van KPN werd heb je ook gebruik kunnen maken van een of andere actie (zoals korting), dus dat heb je al gehad.


Reageer