Skip to main content

Ik had op 10 december een abonnement gekozen voor mijn nieuwbouwwoning, ik woon er nog niet meer maar wilde graag voordat ik in het huis zou wonen internet hebben (Inverband met thuiswerken) Dus had ik aangevinkt dat ik vanaf 1 januari internet wilde hebben, echter is de installatie datum van het internet al 4x uitgesteld naar 12 februari. We zijn vorige week wel gebeld dat het op de 22ste geinstalleerd zou worden, en tot die tijd zo’n portable wifi ding krijgen. Mij maakte het eerst niet uit want ik woon er nog niet, dus had eigenlijk nog geen wifi nodig. Maar nu is het verplaatst tot 12 februari, en dan woon ik al wel in het huis en heb ik bekabeld internet nodig voor mijn werk. En heb ik niks aan een ‘’portable wifi’’. Ik vind het erg raar dat het constant verplaatst word, want een kennis van mij die had rond dezelfde tijd een nieuw abonnement gekozen, en de monteur kwam toevallig vandaag langs...

Hoi @S.K Tang, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag een werkende verbinding hebt wanneer je in jouw huis gaat wonen. Alleen de datum wordt steeds uitgesteld. Ik durf zo niet te zeggen hoe dat kan, maar ik wil graag eens meekijken of ik wat meer informatie kan achterhalen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens? Zowel van het oude als nieuwe adres. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Mocht ik nog kunnen helpen hoor ik graag van je.


hi hoeft hopelijk niet meer, want had nog wat gebeld en het is nu verplaatst naar de 28ste :)


Dat scheelt weer. Ik hoor over 2 dagen graag weer van je of het werkt.