Skip to main content
Beantwoord

Nieuw wifi wachtwoord maar ik kom niet in de router.

• March 26, 2021
  • 4 reacties
  • 175 keer bekeken

Mijn witi is 6 maand buiten gebruik geweest maar ik wil hewm nu weer aan.

De modem herkent zijn wacchtwoord niet meer dus ik heb een nieuw modemwachtwoord nodig.

Kan KPN daar voor zorgen ik kan dat nergensa vinden.

admin: eigen topic aangemaakt. 

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Henry09. Om in te loggen in her modem kan je via een bekabeld apparaat via je browser naar http://192.168.2.254. Voor de v10A en Experia Box 12 staat het wachtwoord achterop bij “Admin Password”. Voor alle andere modems laat je na een reset van het modem het wachtwoordveld leeg en klik je op inloggen. Daarna zal je gevraagd worden om zelf een nieuw wachtwoord aan te maken. Wel hebben we ook de wifi servicetool gemaakt waarin je de naam en het wachtwoord van de wifi kan wijzigen. Laat je weten of het hiermee lukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2021

Welkom op het forum @Henry09. Om in te loggen in her modem kan je via een bekabeld apparaat via je browser naar http://192.168.2.254. Voor de v10A en Experia Box 12 staat het wachtwoord achterop bij “Admin Password”. Voor alle andere modems laat je na een reset van het modem het wachtwoordveld leeg en klik je op inloggen. Daarna zal je gevraagd worden om zelf een nieuw wachtwoord aan te maken. Wel hebben we ook de wifi servicetool gemaakt waarin je de naam en het wachtwoord van de wifi kan wijzigen. Laat je weten of het hiermee lukt?

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • April 3, 2021

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2021

Bram heeft mijn vraag goed beantwoord, het is gelukt

Met dank   Henry09

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • April 12, 2021

@Henry09 goed om te horen dat het alsnog gelukt is! :relaxed: