Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb 8 weken geleden voor het eerst contact gehad om een afspraak te plannen met een monteur van KPN, nu ons nieuwbouw appartement is opgeleverd. Ik heb netjes de KPN box met alles ontvangen. Deze heeft de monteur 3 weken geleden geinstalleerd. Echter bleek dat het GLAS lampje in de meterkast niet aan ging en dat de monteur niets kon doen verder gaf hij aan. Deze zelfde monteur belde met een KPN collega die toevallig die dag (4 december) voor 14:00 ons signaal o.i.d. in de “wijkast” op de planning stond. Dit is dus mooi niet gebeurd...

Die avond nog gebeld met KPN, maar die konden niets doen. Ook gaf de servicedesk aan dat de monteur zelf wel degelijk iets in de wijkkast voor ons had aan kunnen aanzetten en vond het vreemd dat de monteur ons anders vertelde.

Nu hebben wij vanochtend voor de 2e keer een monteur langs gehad, die binnen 15 minuten weer weg was, omdat hij niets kan doen zolang er geen GLAS lampje brand. Dat was juist de reden waarom hij zou komen..! Deze monteur gaf aan dat er inderdaad iets aangezet dient te worden door de glasvezel tak binnen KPN, maar dat onze aannemer goedkeuring o.i.d moet geven. Dit vond ik erg vreemd omdat in ons complex meerdere mensen al gewoon KPN TV & Internet hebben?!

Waarom gaat het bij ons niet goed? Waarom verteld iedereen bij KPN weer iets anders?

Wij willen gewoon internet en TV van KPN, zonder uren aan de telefoon te moeten hangen met 0 resultaat!

Wat moeten wij nu doen om te zorgen dat het glas lampje in onze meterkast ook gaat branden zoals bijv. bij de buren WEL al meteen goed ging?

Ik hoor graag spoedig hoe dit opgelost kan worden.

Hoi @Nikola Popovic . Welkom op het forum.

Wat een ellende. Speelt dit issue nog steeds? Zo ja, kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Hi Erwin,

Dank voor de reactie.

Inmiddels hebben we sinds afgelopen zondag avond succesvol internet/glasvezel/tv, echter waarom het nu toevallig, na al onze klachten, binnen een dag ineens wel werkte lijkt wel erg toevallig. Aangezien dit issue weken duurde.

Hoe dan ook is alles nu werkzaam. Bedankt!


Fijn dat het werkt. Als er (onverhoopt) ooit problemen met de verbinding ontstaan of je hebt andere vragen, weet je mij te vinden.