Skip to main content

Kpn gaat de tarieven weer eena indexeren. Met maar liefst 2,6%. En dat in Coronatijd. 

Nu kijk ik bij de aanbiedingen en zijn deze opnieuw voor nieuwe klanten. Ik denk dat KPN zuinig moet zijn op haar bestaande klanten maar daar blijkt eigenlijk niet veel van. 2 wifi versterkers aanbieden terwijl je van een bestaand abonnement mag verwachten dat je deze niet nodig hoeft te hebben. Waarom betalen voor een tekortkoming in de levering?

Ik zou ook eens aandacht schenken aan bestaande abonnees. Dan doet KPN het ook eens beter mbt de winst die het zegt nosig te hebben om het bestaande netwerk op peil te houden. Wat heb je voor een leuke aanbieding voor je trouwe klanten? bijv 6 maanden snelheidverhoging gratis? Misschien wil ik deze dan wel verlengen! Hup extra omzet! En nu niet zeggen dat ik bij het boeken van mijn huidig abonnement al korting heb gekregen, dat vind ik een zwaktebod!

Ik ben benieuwd!

M.Kraan

Gelukkig is kpn niet gul met kortingen want wie gaat al die kortingen betalen? Inderdaad die betalen we zelf. Wel behoor je een goed produkt te krijgen voor hetgeen je betaald. Dus bijvoorbeeld een goeie verbinding tot het modem. Alles wat na het modem komt is voor jezelf. Wil je altijd korting dan zal je ieder jaar over moeten stappen. Trouwens je hebt pas een maand gratis film 1 gehad.


En nu niet zeggen dat ik bij het boeken van mijn huidig abonnement al korting heb gekregen, dat vind ik een zwaktebod!

En toch is dat - zoals hiervoor al gemeld - precies zoals het is. Kortingen zijn er om nieuwe klanten te werven, net als bij Ziggo en andere providers. En als je regelmatig korting of cadeaus wilt zal je regelmatig van provider moeten wisselen. De rompslomp die dat met zich meebrengt wordt dan gecompenseerd door de korting.


De heren geven al aan hoe het zit met de kortingen. Verder belonen we onze klanten met Voordelen als je meerdere producten met elkaar combineert. Zie daarvoor Compleet en de Hussel voordelen.