Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe aansluiting internet + TV

• December 3, 2019
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

AlexD71
Topper
Forum|alt.badge.img

Goedendag,

Even een vraag, zou vandaag een sms bericht krijgen als mijn aansluiting gereed is, tot op heden heb ik die niet mogen ontvangen, wel zie ik in mijn online bestelstatus dat ik mijn Experia box kan gaan installeren, ik vraag me nu af kan ik ook nu daadwerkelijk de Experia box gaan installeren ?  

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @AlexD71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn om te lezen dat het inmiddels al is opgelost! Vaak kan je op de dag zelf de Experia Box aansluiten, en kan je op het moment van het sms'je even de Experia Box herstarten. Vanaf dan zou je de diensten moeten krijgen. Goed dat je de klantenservice al hebt gecontacteerd en al internet hebt in ieder geval!

Mocht je nog meer vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

AlexD71
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 3, 2019

Goedendag,

Even een vraag, zou vandaag een sms bericht krijgen als mijn aansluiting gereed is, tot op heden heb ik die niet mogen ontvangen, wel zie ik in mijn online bestelstatus dat ik mijn Experia box kan gaan installeren, ik vraag me nu af kan ik ook nu daadwerkelijk de Experia box gaan installeren ?  

Heb een chat gehad met KPN, probleem voor als nog opgelost. heb inmiddels internet. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 6, 2019

Goedemorgen @AlexD71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn om te lezen dat het inmiddels al is opgelost! Vaak kan je op de dag zelf de Experia Box aansluiten, en kan je op het moment van het sms'je even de Experia Box herstarten. Vanaf dan zou je de diensten moeten krijgen. Goed dat je de klantenservice al hebt gecontacteerd en al internet hebt in ieder geval!

Mocht je nog meer vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag!