Skip to main content

Kan ik gewoon iemand van KPN spreken???

 

Nieuwe aansluiting aangevraagd, kabelmensen hebben ondertussen kabel getrokken, modem aangesloten, en nu…. ???

Niets te vinden op kpn account. 

Modem is rood. 

Geen mogelijkheid tot iemand te bereiken om de status aan te vragen. 

 

Down the rabbit hole of KPN we go….

Hallo @sschat , als het goed is heb je of krijg je een sms of mail met de ingangsdatum van je diensten.

Anders even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hoi @sschat, een rood lampje op je experiabox is meestal geen goed teken! 
Heb je al contact gehad met mijn collega's? Anders kijk ik graag even mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


(edit: geen)


een rood lampje op je experiabox is meestal goed teken! 

Hallo @Thomas , je bedoelt waarschijnlijk meestal géén goed teken!


hi @Thomas , ja profiel aangepast.

 

ondertussen is het ook gelukt die chat-knop te vinden, goed verstopt, chapeau!

Daarna de chatbot proberen te verslaan, ook gelukt, en dan iemand echt kunnen spreken.

(er was een melding op de site dat de telefoons niet beschikbaar waren, vandaar)

 

Oke, dus moet blijkbaar een monteur weer langs komen.

Zojuist een mail daarvan ontvangen met een link om een afspraak in te plannen.

 

Quess what, die link werkt niet: https://ibb.co/Wzp9WXy

Geprobeerd op firefox, chrome en safari.

 

ik laat het maar effe liggen. Morgen maar weer eens verder de rabbit hole in.


Wat vervelend dat het niet lukt om een afspraak in te plannen. Je kan dit ook regelen via een chat of telefonisch (0800 0402). De klantenservice is inmiddels weer telefonisch bereikbaar. 


Die site ligt er nog steeds uit he?

ik had de screenshot mee gestuurd zodat jullie kunnen zien dat er een 404 wordt terug gestuurd, waarschijnlijk vanuit de applicatie die de uren-registratie doet.

 


Er gaat inderdaad iets niet goed met de link: dat heb ik intern doorgegeven! Maak je de afspraak alsnog in orde via de chat of telefonisch: dat is op dit moment de snelste manier om het te regelen!


Ik zie dat er een monteur gepland is inmiddels, sschat. Dat is goed om te zien. 'k Zie wel dat de monteur op de 22e komt. Heb je nog wel internet tot dan? 


Ik zie dat er een monteur gepland is inmiddels, sschat. Dat is goed om te zien. 'k Zie wel dat de monteur op de 22e komt. Heb je nog wel internet tot dan? 


ja, dat duurt idd nog ff.

Nu gaat het nog net via mijn telefoon (1 bar 4G), en als het niet regent dan lukt het.

Thuiswerken wordt even een uitdaging tot die tijd. Hopelijk komt er nog een gaatje vrij snel.


Dat zal zeker een uitdaging worden. Heb je een mobiel abonnement bij KPN? Want dan zou ik data kunnen toevoegen, zodat je niet zonder hoeft komen te zitten.


Ik hoor graag nog of je ook een mobiel abonnement bij KPN hebt @sschat, zo ja dan kunnen we daar extra data op zetten, zodat je de periode tot de 22e kunt overbruggen!


Hi @Maja_,

 

yes vanaf vandaag heb ik ook mijn mobiel bij KPN.

Dat wordt, als dat wel goed gaat, vandaag omgezet (SimOnly).

 

 

 


Ah ok! Zou je het betreffende nummer in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier ene gil willen geven als je nummer actief is op het netwerk van KPN? Dan kijken we gelijk voor je of er extra data kan worden toegevoegd zodat je daarmee online kunt blijven :slight_smile:


Ah ok! Zou je het betreffende nummer in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier ene gil willen geven als je nummer actief is op het netwerk van KPN? Dan kijken we gelijk voor je of er extra data kan worden toegevoegd zodat je daarmee online kunt blijven :slight_smile:


Ik geef een gil bij deze


Luid en duidelijk ontvangen! Ik heb een flinke databundel toegevoegd aan je nummer, als het goed is heb je er ook een sms over ontvangen met uitleg hoe je jouw telefoon om kunt toveren tot hotspot zodat je ook met andere apparaten op het internet kunt :slight_smile:


Hi @Maja_ , yes ontvangen!

Dank je.

 

 


Is alles goed gegaan met de monteur @sschat?


Hi @Maja_ ,

ja alles is uiteindelijk goed gekomen.

2 man, 3 uur bezig geweest.

 

Dank je


Ah, geen makkelijke klus dus maar het is gelukt!

Bedankt dat je het nog even laat weten :slight_smile:


Hi guys,

het was leuk voor zo lang het duurde (7 dagen), maar nu is sinds woensdag het internet weer er uit. (Rood lampje)

Ik heb begrepen dat ze hier in de buur bezig zijn geweest met graafwerk, dus wellicht dat het daar mee te maken heeft.

Ik meld mij weer aan met het zelfde probleem dus als in het begin.

Kan iemand dat oppakken en kijken wat er aan de hand is?

 


Oei, dat is even pech hebben @sschat :frowning2: Als het om kabelschade gaat, wordt daar een algemene storingsbon voor aangemaakt die ik niet inzichtelijk heb omdat dit buiten alle providers om gaat (alle providers die via onze lijn leveren zijn dan getroffen).

Ik kan dus niet voor je nakijken of er inderdaad kabelschade is en wat de status is van het herstel hiervan. Werkt het inmiddels weer bij jou of is het nog steeds foute boel?