Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe aansluiting, maar geen itv

  • March 4, 2020
  • 11 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb een nieuwe aansluiting van KPN sinds dit weekend.

Nu is gisteren de eerste factuur netjes afgeschreven maar krijg ik de melding verbinding geblokkeerd door achterstand.

Hoe kan ik dit oplossen want ik wil wel graag tv kunnen kijken vanavond.

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt nog niet weer gereageerd, @Jheijden. Als ik hier kijk zie ik ook dat de tv ontvanger nog steeds niet is aangemeld. Daar maak ik uit op dat je nog steeds foutmelding(en) krijgt. Krijg je wel het aanmeldscherm te zien, of dat ook helemaal niet? 

Voor de zekerheid toch nog herhaal ik de vraag van Marcia: de tv ontvanger is echt rechtstreeks met een kabel aangesloten op de witte Experia Box, niet op de zwarte Sagemcom?

Als dat het geval is, geef de ontvanger eens een reset, en probeer het dan opnieuw. Helpt dat ook niet, reset dan je Experia Box ook nog even. Blijft het probleem dan spelen, laat het weten. Dan pakken we dit samen verder op.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

  • March 4, 2020

't Beste kun je bellen met de klantenservice 0800 0402, gratis. Dat gaat' t snelst. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2020

Net 2 x gebeld maar halverwege de verbinding verbroken.

Internet doet het inmiddels maar tv nog niet.

Blijf foutcode 843 en 307 krijgen op de tv als die gaat instaleren


  • March 4, 2020

Hoe heb je de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Zit daar nog zoiets als een switch, extra router of DVS tussen? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2020

Heb alles al meerdere keren nagelopen alle kabels zitten goed aangesloten.

Heb wel een 4g modem erbij maar de tv zit op de Experia box aangesloten

Krijg nu alleen n


  • March 4, 2020

Mbt. je abo kan ik je niet helpen, dat kunnen alleen KPN-medewerkers. Het duurt vanwege drukte vaak één of twee dagen voordat een moderator kan reageren, vandaar mijn advies voor telefonisch contact; waarom werd je verbinding 2* verbroken? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2020

Geen idee de verbinding viel ineens weg.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Jheijden, welkom! Wat vreemd dit! Ik zie dat je wel contact met ons heb gehad vanmiddag, maar het is me niet helemaal duidelijk of daar nou iets uitgekomen is of niet. Als ik je gegevens erbij haal, zie ik ook geen interactieve tv-ontvanger aangemeld. Welke ontvanger heb je gekregen? En heb je deze nu wel bekabeld aangesloten op de Experia Box?


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2020

Je hebt nog niet weer gereageerd, @Jheijden. Als ik hier kijk zie ik ook dat de tv ontvanger nog steeds niet is aangemeld. Daar maak ik uit op dat je nog steeds foutmelding(en) krijgt. Krijg je wel het aanmeldscherm te zien, of dat ook helemaal niet? 

Voor de zekerheid toch nog herhaal ik de vraag van Marcia: de tv ontvanger is echt rechtstreeks met een kabel aangesloten op de witte Experia Box, niet op de zwarte Sagemcom?

Als dat het geval is, geef de ontvanger eens een reset, en probeer het dan opnieuw. Helpt dat ook niet, reset dan je Experia Box ook nog even. Blijft het probleem dan spelen, laat het weten. Dan pakken we dit samen verder op.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 7, 2020

Waarschijnlijk moet er een digitenne kastje bij omdat de internet snelheijd niet toereikend is hier om interactieve tv weekend te krijgen was het antwoord.


wjb
Wijsgeer
  • March 7, 2020

Wat wordt er voor jouw adres als verwachte snelheid vemeld op fourstack?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 7, 2020

Ik wist niet dat je überhaupt tv kastjes kreeg bij Sneeler Internet Buitengebied. Want met dat 4G modem erbij krijg je wel sneller internet. Maar de tv kastjes maken hier geen gebruik van. Dacht ik...