Skip to main content

Beste lezer,

Momenteel heb ik ADSL van online.nl en op 29 januari wordt dit omgezet naar het KPN abo. Voor de aansluiting van pairbonding heeft de externe monteur vandaag het tweede aderpaar erbij aangelast aan de hoofdkabel. Kortom stoeptegels weg, grond open, etc en hij heeft deze tweede aderpaar ook met zijn ‘pieper’ doorgemeten tot de wijkkast.

 

Tevens heeft hij hier nog een papier achtergelaten met daarop de gegevens Stiftnr. 1  CGX 98598 en Stiftnr. 2  CHK 14199.

Moet ik nu nog iets doen?

 

@Leon123456 Welkom op het forum. 

Fijn om te lezen dat het in orde maken van het pairbonding gedeelte gelukt is. 

Het papier dat de monteur achtergelaten heeft is mij niet direct bekend. Maar het lijkt mij een papier om een plek in de wijkcentrale te bepalen. 

Hier hoef je zelf niets mee te doen! 


Hoi Rutger,

Wil je mij een privé berichtje sturen zodat ik adres gegeven met je kan uitwisselen?

Bedankt alvast,

M.v.g. Leon


@Leon123456 Je kunt mij zelf ook een privé bericht sturen door onder mijn naam op "message" te drukken.

Waarvoor is het overigens nodig om adres gegevens met mij te delen? :)


@Leon123456 Bedankt voor het bericht. Handiger voor de volgende keer is om je gegevens even in je forumprofiel te zetten, dan kunnen collega's bij een eventueel toekomstig topic ook direct je gegevens er bij pakken! 

De monteur die bij je langs is geweest heeft zijn werk zo goed mogelijk proberen uit te voeren, op dit moment (gedurende Corona) doen wij namelijk geen pairbonding aansluitingen. In de toekomst zullen wij dit wel weer gaan doen, alleen kan ik nu natuurlijk nog niet zeggen hoe lang dit gaat duren. 


Hoi Rutgher,

 

Wederom bedankt voor je snelle reactie.

Dan rest ons niets anders dan te wachten totdat KPN kan leveren.

Bedankt voor je inzet.

 


Hoi Rutgher,

Inmiddels zijn we al meer dan een half jaar verder maar ik zit nog steeds te wachten op de pairbonding aansluiten. (Om die reden waren we overgestapt naar KPN aangezien zij de enige aanbieder hiervan is)

Zoals je misschien nog weet heeft de monteur tijdens de corona lockdown hier het Experiabox modem V10 met de pair bonding Y kabel al netjes aangesloten met het ISRA punt. Ook zijn beide kabels volgens de monteur al in de wijkcentrale aangesloten.  ( Stiftnr. 1  CGX 98598 en Stiftnr. 2  CHK 14199)

Kan ik aan jou vragen om dit op te pakken of hoe nu verder?

Hoor graag en bedankt voor je acties,

M.v.g. L. Schol

 


@Leon123456 Bedankt voor je reactie! We zijn inderdaad alweer een aardige tijd verder en gelukkig zijn er ondertussen ook alweer een aantal zaken veranderd. 

Ik heb het proces om pairbonding te realiseren in gang gezet, hiervoor is een monteur nodig en deze kon ik niet direct inplannen. Je ontvangt dus nog bericht wanneer de monteur kan komen. 

Ik zal dit zelf ook in de gaten houden om te kijken of ik bijvoorbeeld na het weekend wel al een monteur kan inplannen. 

Ik houd je op de hoogte! :)


Hoi Rutger,

Naar aanleiding van jouw actie heb ik inmiddels ook KPN een email ontvangen met daarin de datum van het bezoek van de monteur. Kortom, bedankt voor je goede en snelle actie.

M.v.g.
L Schol.

Â