Skip to main content
Nu nog klant bij Telfort maar wij gaan verhuizen en willen ons abonnement mee nemen, internet, TV, vaste telefoon en 2 mobile telefoons.

Wij verhuizen naar Schoonebeek het postcode gebied is 7761.

Volgens de help desk kan dit niet bij Telfort de internet aansluiting is te langzaam voor internet, TV en Vast bellen.

Volgen de helpdesk van Telfort kan de KPN dit wel leveren in de 1e instantie na nogmaals te hebben geïnformeerd kon het weer niet.

De KPN helpdesk gebeld en deze kwam niet verder dan alleen internet via 4G met een 4G modem voor het buiten gebied en dan alleen nog tot 20 Mbit/s

levert wel de mogelijkheid van snel internet maar dan via een4G modem voor het buitengebied.

Wij zijn op de locatie geweest en volgens onze telefoons is de ontvangst zeer wisselend van 4g en 3G maar vaker H+.

Tv kijken is volgens de helpdesk KPN mogelijk via Digitenne volgens mij is dat zeer twijfelachtig vanwege de dekking.

Wat kan de KPN nog voor mij betekenen.

De mensen die in het oosten van Drenthe wonen zijn toch geen 2e rang burgers geworden hoop ik.

Beste KPN zou u mij duidelijkheid kunnen verschaffen in deze.
Hallo @Ike Norgman, welkom! Goed dat je je aan het oriënteren bent. Ik heb de postcode even bekeken en zie dat ik meer informatie nodig heb. Er zijn namelijk ook delen van Schoonebeek waar we glasvezel leveren en dan heb je natuurlijk geen Digitenne nodig 😉. Wil je je forumprofiel aanvullen met de nieuwe postcode + huisnummer? Laat het even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.
Hallo Marcia de gevraagde informatie is toegevoegd
Ai.. Ja, daar word je niet meteen heel vrolijk van. Ik zie dat je maximaal 4 Mbit/s kunt halen. Wel kan je inderdaad Sneller internet buitengebied aanvragen, waardoor dit tot maximaal 30 Mbit/s kan worden. Daarnaast kan ik bevestigen dat de website van Digitenne aangeeft dat je dit waarschijnlijk niet kunt krijgen op jouw locatie. Mijn advies, en ik geef het niet graag, is toch om te kijken bij andere providers. Het glasvezelgedeelte ligt vooral in Schoonebeek zelf en ik zie dat jij, weliswaar práchtig, toch een beetje in een buitengebied woont. Je kunt je wel inschrijven voor de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL. Mocht er iets wijzigen op jouw adres, krijg je daar een mail van. Wie weet mogen we je dan in de toekomst alsnog als klant begroeten. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?
in ieder geval bedankt voor het eerlijke en duidelijke antwoord, wij gaan verder kijken naar onze mogelijkheden om tv te kijken en te internetten.
Tja... als je gaat verhuizen, dan is internet eigenlijk zo ongeveer het eerste waar je naar kijken moet bij je nieuwe huis. Tis een beetje lullig om daar achteraf pas achter te komen dat er niets is...