Skip to main content

Ik heb een email ontvangen over de adapter van de KPN Box 12. Die zou mogelijk vervangen moeten worden. Eerste 4 cijfers van de huidige adapter doorgeven en idd, ik kreeg de melding dat er een nieuwe adapter zou worden toegestuurd. 

Die was er de volgende dag al. Super. Alleen… hij past niet. De plug past niet in de Box 12, is te dik.

Hebben meer mensen deze ervaring?

Dit is in ieder geval de eerste keer dat ik dit voorbij zie komen, ​@ArPan. Ik vermoed dat er bij het magazijn iets mis is gegaan, We kunnen je opnieuw een toesturen. Je kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice, dat is over het algemeen de snelste manier. Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak

Je mag ook je forumprofiel invullen. Als je hier dan even laat weten als je dat gedaan hebt, dan pak ik het verder op. 

Heb een nieuwe ontvangen. Helaas zelfde euvel.

Kun je een foto plaatsen? Van de pluggen van de voedingsadapters die je nu hebt en van de aansluiting op de KPN Box waar die in moet?

Dan ben ik inderdaad ook wel even benieuwd naar een foto, ​@ArPan. Want twee keer de verkeerde is wel gek.

De adapter van een V10 past in principe ook in een V12, dus dat kan het ook niet zijn. Ben ook benieuwd! 

Zwarte pijl originele stekker, rode pijl stekker van de nageleverde adapters

Aansluiting waar de stekker in zou moeten

Dat is geen KPN Box 12. Dat is de tv+ ontvanger. Type nummer DIW7022. Nogal logisch dat je de verkeerde adapter toegestuurd krijgt.

Hoe kom je erbij dat dit de KPN Box 12 is? Dat staat er toch niet op?

Inderdaad, we hebben het over een tv decoder diw7022 en niet over een modem ​@ArPan aan de foto's te zien.

Oei echt?! 😳 Ja ben ook niet zo thuis in dit soort zaken. Maar niet slim nee. Excuus iedereen voor de verwarring. Ga nu stil in een hoekje zitten…

Uiteindelijk is het goed gekomen, daar gaat het om ​@ArPan 😉

Oei echt?! 😳 Ja ben ook niet zo thuis in dit soort zaken. Maar niet slim nee. Excuus iedereen voor de verwarring. Ga nu stil in een hoekje zitten…

Nergens voor nodig! Niet iedereen weet alles over internet en dat is helemaal niet erg. Dit leert ons weer dat we beter moeten doorvragen. 

Zwarte pijl originele stekker, rode pijl stekker van de nageleverde adapters

Dat is geen KPN Box 12. Dat is de tv+ ontvanger. Type nummer DIW7022.

Nergens voor nodig! Niet iedereen weet alles over internet en dat is helemaal niet erg. Dit leert ons weer dat we beter moeten doorvragen. 

Inderdaad niet nodig, ​@ArPan, vergissen is menselijk! En wij leren hier ook weer wat van.

Voor de volledigheid, de Box 12 is je modem, en die ziet er zo uit:

Reageer