Skip to main content

Ik heb ook zo’n rood lampje, er zou vandaag een monteur langskomen, duurde me te lang heb alles zelf aangesloten wat echt makkelijk is. Echter gaat het lampje van connection niet branden op het glasvezelkastje, alleen power en alarm. Vandaag gebeld, zeggen ze dat er geen monteur ingeplanned stond, helemaal ongelooflijk. Ze sturen ook geen storingsmonteur, want ik ben een nieuwe klant en dan moet er eerst een installatiemonteur komen kijken. Vandaag is net Ziggo gestopt en zou ik overgaan op KPN. Er wordt dan gewoon gezegd maandag bent U aan de beurt hoor meneer. Dit gaat tegen alle afspraken in die ik heb gemaakt. Toen ik de overstap ging maken heb ik nog gevraagd, dit gaat toch wel naadloos over zeker, want er zijn hier nogal wat mensen afhankelijk van een goede verbinding. Zeker meneer, geen probleem. Wat blijkt, jawel grote problemen meneer. Dit is hoe ze bij KPN dus blijkbaar omgaan met nieuwe klanten. Ik heb nu al enorme spijt dat ik ben overgestapt.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @DinoSolar, welkom op ons forum!
Dat is geen goede start zo! Je kunt hiervoor het beste altijd even bellen met ons op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen je het snelst helpen.

Werkt alles inmiddels al?


Nee werkt nog niet, er komt morgen (woensdag) een monteur langs, dus ik hoop dat het dan werkt, vind het allemaal wel vervelend dat afspraken niet helemaal zijn nagekomen.


Ja dat is zeker vervelend inderdaad, excuses voor het ongemak!


Alles werkt gelukkig nu. Het bleek dat mijn glasvezel verbinding niet was aangemeld. Tja, dan kun je installeren wat je wilt maar dan ga je nooit verbinding krijgen. Eigenlijk achteraf best een domme fout van KPN, is schoknbaar niet goed gecheckt tijdens de verwerking van de aanvraag. Misschien iets om mee te nemen als extra check, voordat je hiervoor een monteur moet laten sturen.


Ah dat is niet handig, ik zal je feedback meenemen, fijn dat het inmiddels werkt!