Skip to main content

Vrijdag 23 juni was het zover. Dan werkt mijn glasvezelverbinding actief. De doos vol verbindingen had ik een aantallen dagen eerder al mogen ontvangen, het was een doos vol verassingen.

Nadat ik het xgspon kastje over het glasvezels kastje had geschoven en voorzien van stroom kwam de eerste verassing al naar voren, het alarm lampje brandt rood. 
Gebeld met de helpdesk. Er is niets aan de hand meneer, u moet even geduld hebben en een uurtje of 4 wachten. As we speak kreeg ik een tekstbericht dat het internet werkt. Volg goede hoop zelfde procedure herhaald, geen resultaat.

Weer gebeld met de helpdesk, alles uitgelegd en ook aangegeven dat andere bewoners in mij nieuwbouw complex dit probleem hadden en dat de uiteindelijke oplossing lag in het patchen van een verbinding in de wijkkast verder op. Er moest een montuur afspraak gemaakt worden. Afspraak was voor vandaag. 
 

Vandaag kwam de montuur langs en kwam tot dezelfde conclusie. Geen signaal. Hij heeft een ticket aangemaakt en gebeld met KPN netwerk. Nog even met de montuur gesproken en ik werd gebeld. Meneer vanmiddag tussen 12:00 en 17:00 komt er een monteur langs.(gelukkig heeft de monteur dit ook allemaal gehoord, maar ik heb er niets aan)

Lang gewacht en met heel veel mensen gebeld maar geen monteur, de volgende verassing. Factuur voor abonnement is al gemaakt en wordt geïncasseerd, in tegenstelling tot andere berichten.
 

Je komt er niet door je wordt gewoon afgewimpeld dat je maar moet wachten. Ik heb vandaag vanaf 08:00 al gewacht!

Zelfs het bedrijf wat mij vanochtend heeft gebeld voor de afspraak vanmiddag kan niets nazien en moeilijk mensen bereiken. Het is alsof je tegen een muur praat.

Wat moet je doen om als klant gehoord en bekwaam geholpen te worden. Bovendien, AFSPRAAK IS AFSPRAAK!

Wellicht dat iemand hier het begrip klant is koning nog begrijpt, ik in ieder geval niet meer.

 

 

 

 

 

@jfzted 

Ook hier is de 2e monteur niet gekomen. Ook geen bericht gehad dat het niet ging lukken.

 


Hoi @SR71 . Welkom op het forum.

Hoe is de situatie nu?  


Beste Erwin,

 

Fijn dat je reageert. Helaas is de situatie niet veranderd. Elke dag gebeld met de helpdesk maar die kunnen er ook geen grip op krijgen. 
Vandaag 2 x met Noorinfra gebeld. Maar heb niet het idee dat er wat gebeurd. Alle initiatieven zijn tot op heden door mij in gang gezet.

Kan jij nog wat initiëren?

 

met groet 


Vandaag is het een week geleden dat mijn verbinding actief zou worden. Tot op heden nog steeds geen werkend glasvezel. 
Het blijft Still vanuit KPN. Het enige wat wel gebeurd is dat ik een factuur heb gehad en die is ook al geïncasseerd, dat werkt dus wel!

Wat gaan we doen KPN om dit snel op te lossen?


Ik wil graag kijken hoe de vlag er bij hangt. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Hallo Erwin,

Profiel gegevens aangevuld.


Ook hier werkt het kastje niet. Ik heb de stappen op de plug&play kaart gevolgd en, niets. Steeds weer gaat het rode alarm lampje branden. De klantenservice bellen vraagt minimaal 15(?!) minuten geduld. Waarom wordt de aansluiting niet direct bij het doortrekken van de glasvezel op orde gemaakt? Nu moet ik overal achteraan. Plug&Play, waarschijnlijk is een andere benaming wederom beter. 


@MarcelOostveen  je zit nu in iemand ander z'n topic. Maak even een eigen topic aan. Dan helpen we je daar verder.

 

@SR71   Er is een actief ticket.   Er is iets met de POP (verdeelpunt in jouw wijk).  Dat is de verantwoordelijkheid van KPNNetwerk en die zijn via het ticket aangestuurd.

Helaas heb ik daar geen doorlooptijd van..

Wat die factuur betreft:  Zodra jouw verbinding werkt crediteer ik alle onterecht in rekening gebrachte kosten.   

Voor nu is het wachten op KPNNetwerk en de aannemer. :-(


Beste KPN,

Tot op heden nog steeds geen internet. Sinds 23-06 al wachtend op een oplossing.

graag info omtrent snelle oplossing. Het is niet meer van de tijd om zo lang zonder internet en tv te zitten!

 

 

 


Het blijft stil aan de overkant.

 

Nog steeds geen internet

 

Nog steeds geen update aangaande oplossing. (Oh ja. In behandeling. Bij KPN Netwerk is geen update, dat roept men al weken)

 

Nog steeds zijn er andere mensen in mijn appartementen complex die het zelfde probleem hebben. Maar er zijn ook mensen waarbij het werkt, zoals o.a mijn buurman.

 

Nog steeds heeft niemand van KPN het fatsoen genomen telefonisch met mij contact op te nemen.

 

Andere buurman heeft sinds 23 juni 3 monteurs langs gehad en 1 van KPN netwerk, alle 4 zonder resultaat vertrokken.

 

Nog steeds betaal ik voor een wanprestatie, hoe bizar kan het zijn. 

 

 


Ik heb een update in het ticket gezet.  Dat zal niks aan de situatie veranderen.  We wachten op KPNNetwerk. 


Het ongelofelijke is gebeurd, de internet verbinding werkt nadat er de in wijkkast gepatched is.

 

@Erwin_ Zorg jij dat de onterecht in rekening gebrachte dagen (vanaf 23.06) gecrediteerd worden?

 

 


Het ongelofelijke is gebeurd, de internet verbinding werkt nadat er de in wijkkast gepatched is.

 

@Erwin_ Zorg jij dat de onterecht in rekening gebrachte dagen (vanaf 23.06) gecrediteerd worden?

 

 

Dat is goed nieuws. Ik stuur je even een privébericht. 


beste lotgenoten,

 

bij mij lijkt het op hetzelfde probleem,

wat is de snelste manier om de aansluiting te laten patchen


Beste Ronhoop,

het is verstandig om een nieuw bericht te maken, daarin duidelijk je probleem te vermelden en tevens bellen met KPN helpdesk en het probleem voorleggen zodat er snel een oplossing komt.

Je hebt nu een bericht geplaatst in een afgesloten topic.

 

Succes met de aansluiting.