Skip to main content

Ik heb het zelfde probleem ,op het glasvezelkastje knippert Connectionlampje constant en op de moden brand Internetlampje rood. Het lijkt alsof het glasvezelkasje geen connectie maakt met de modem. Graag jullie hulp 

Het middelste lampje ( Connection) knippert constant. 

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Als connection knippert ben je nog niet goed aangesloten in de wijkkast. (Of die zwarte ONT is niet of niet juist geactiveerd)

Is het het nieuwe verbinding? Of is hij opgehouden met werken?

Grote kans dat er een Netwerkmonteur bij moet komen.


Het is een nieuwe verbinding. En zou dan graag willen weten als kpn het kostenloos oplossing. 


Hi @Alard, ik denk ook graag mee. 

Hier moet inderdaad een monteur naar komen kijken. Mijn advies is om met ons te bellen, het gratis nummer is 0800 0402, dan kan er een monteur worden ingepland. Deze monteur is overigens kosteloos. 


Ik had vanmiddag een monteur op bezoek voor mijn glasvezel te controleren, installatie lukte mij niet, deze kwam erachter dat mijn kabel niet goed is aangesloten in de Centrale kast.

En zou een monteur van de beheerder van die centralekast gebeld worden en het probleem zou binnen 4 uur opgelost worden.

Wij zijn nu ruim 6 uur verder maar er is nog niets gedaan, slechte service KPN. Wat nu... en nog steeds geen glasvezelinternet. 

Diep teleur gesteld, voor niets de hele middag zitten wachten.

Wat nu ?????

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Monteur is geweest , er blijkt een probleem in de centralekast te zijn. Die zouden ze gister (donderdag) oplossen,  ben voor niets thuis gebleven.. hoop dat het vandaag opgelost word. Ik laat het weten ... 


EN TOEN WAS HET STIL AAN DE OVERKANT.... 


Hoi @Alard 

Dat is uiteraard niet netjes en zoals het hoort te gaan, daarin ben ik het ook volledig met je eens.
Iets wordt je toegezegd, en vervolgens wordt het niet nagekomen, dus begrijpelijk dat je dan enigszins gefrustreerd raakt.
Maar ook teleurgesteld bent in KPN als bedrijf!

Het beste kun je nu even contact opnemen met de storingsdienst van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Doorverbinden met een medewerker in verband met een storing en je wordt doorverbonden met een medewerker van dienst.

Deze kan dan in jouw gegevens kijken wat de huidige stand van zaken is, en of er inderdaad een opdracht open staat om in de wijkcentrale de kabel goed aan te sluiten.
Ook kan deze gelijk in actie komen, mocht dat nodig zijn.

De storingsdienst (technische dienst) van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar bij storingen en problemen.

Laat even weten hoe het is afgelopen.

 

 


Hi Alard, wat jammer dat het niet in een keer kon worden opgelost. Is het inmiddels gelukt? 


Ik heb gebeld maar werd niet doorverbonden , 24/7 is dus niet waar.

word er wel een beetje moe van. Misschien moest ik gewoon bij ZIGGO blijven ,daar was ik het gewend.

Had dit niet van KPN verwacht. 

 


Hi Alard, wat jammer dat het niet in een keer kon worden opgelost. Is het inmiddels gelukt? 

NEE, nog steeds niet, mij werd vertelt dat er een 24/7 storingsdienst is ,maar niets is minder waar.

Baal hier wel heel erg van. 

Toch maar weer terug naar ZIGGO |?????


Hoi @Alard 

Helaas, is het wel waar dat KPN storingsdienst 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar is, maar dat je ook regelmatig door het systeem wordt verwezen naar een sms bericht die ze dan aan je toesturen (ervan uitgaande dat dit ook het geval bij jouw was).

Dan moet je gewoonweg nogmaals bellen (na 10 minuten) en dan krijg je wel gewoon een medewerker aan de lijn.
Ik weet het klinkt misschien onlogisch, maar dat doen ze om een lange wachtrij te voorkomen.

Bel anders op een doordeweekse dag, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Doorverbinden met een medewerker.


Word dit een 10 jarenplan ? 


Vandaag is eindelijk alles opgelost ,glasvezel is aangesloten en werkt prima. Jammer dat het zo lang heeft geduurd, ik werd vandaag pas terug gebeld ( terug bel verzoek van 2 hele dagen geleden) , zelfs de terugbeller keek er vanop dat er nu pas een terugbel verzoek is doorgegeven .

Maar goed ,het werkt weer en ben daar heel blij om. 

KPN er valt heel veel te verbeteren.

Groeten Alard.


Hi Alard, dankjewel voor de updates hier. Ik heb dit specifieke geval ook meegenomen als voorbeeld in ons verbeterproces, wat dit is niet zoals het hoort te gaan, en gelukkig ook niet hoe het normaal gesproken gaat. Hiervoor bied ik je mijn excuses aan. 

Ik ben wel blij om te lezen dat het nu in ieder geval is opgelost, dit komt in ieder geval niet nog een keer voor in de centrale als het om jouw aansluiting gaat.