Skip to main content
Beantwoord

nieuwe internet aansluiting.hoe stel ik me wifi versterker in

  • September 12, 2020
  • 13 reacties
  • 154 keer bekeken

Goedendag.

Ik heb een probleem.met me wifi versterker.

Ik ben verhuisd en heb dus een nieuwe internet aansluiting van KPN.

Nu wil ik me wifi versterker van KPN weer aansluiten.maar daar staan de oude gegevens van internet aansluiting oude adres.

Hoe krijg ik de wifi versterker weer werkend.

Heb al geprobeerd om een reset te doen en dan opnieuw bekabeld aan modum te zetten.

Met hoop dat hij nieuwe gegevens binnen haalt en ze werken.maar helaas.

Ik krijg het paarse lampje als ik ze nu aan zet.dus apparaat niet ingesteld.

Wie kan me helpen.

Beste antwoord door DenDaan1

Ik heb de ronde wifi versterker van KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 13, 2020

Welke versterker heeft u? Deze?

Of deze?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • September 13, 2020

Ik heb de ronde wifi versterker van KPN.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 13, 2020

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 13, 2020

Ok, de SuperWiFi's dus. Heeft u ze beide tegelijk bekabeld aangesloten op de Experiabox? Gereset door de resetknop ongeveer 15 seconden vast te houden? Als ze aan zijn dus, niet als ze uit zijn.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 13, 2020

Ik heb 1 bekabeld aangesloten.aan gezet en reset knop 15 sec ingedrukt dan gaat groen lichtje knipperen en start die op nieuw op.dan heb ik hem laten staan zoals.dan moet die nieuwe software opslaan.dan brand groene lampje dat die klaar is.toen de 2de exact ook zo gedaan.alleen die bekabeld laten zitten en dan de 2de aan op andere plek in huis.die start op en dan blijft die paars knipperen


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 13, 2020

Op een andere plek in huis, niet bekabeld? Je hebt hem toch wel eerst wel bekabeld aan de Experiabox gehad? Tegelijk met de andere?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 13, 2020

Op andere plek niet bekabeld.wel bekabeld aan experiabox maar 1 te gelijk.staat ook in beschrijving van eerste keer in  gebruik nemen.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 13, 2020

Op andere plek niet bekabeld.wel bekabeld aan experiabox maar 1 te gelijk.staat ook in beschrijving van eerste keer in  gebruik nemen.

Niet 1 tegelijk. Ze moeten beide tegelijk bekabeld aangesloten zijn. Alleen dan kunnen ze elkaar vinden en koppelen. Later kun je dan de ene loskoppelen en elders plaatsen.

Dat "1 tegelijk", waar ziet u dat staan?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 15, 2020

Ik  begrijp er uit dat je eerst de een op het modum aan sluit en dan de 2de.

Ik ga vanavond ze alle bij gelijk op modum aan sluiten en dan kijken of het werkt.

Sorry voor late reactie even te druk met van alles.

Vr groet dennis


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 15, 2020

Nou ja, niet gelijk. Eerst de ene, dan de andere. Maar niet de eerste weer losmaken voordat je de 2de aansluit. Er zijn mensen die dat doen...


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @DenDaan1, welkom op het forum! Is het gisteravond gelukt je SuperWifipunten te installeren volgens de stappen die @Nick83  noemt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2020

Ik was er niet aan toe gekomen.maar ik denk dat ik weet wat ik fout heb gedaan.ik heb de eerste wifi punt los gemaakt toen ik de 2de  aansloot.ik ben vandaag vroeg van werk dus meteen straks aan sluiten.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 23, 2020

Het is gelukt.heb gewoon verkeerd begrepen.

Bedankt voor de hulp 

Vr groet dennis