Skip to main content

Goedendag.

Ik heb een probleem.met me wifi versterker.

Ik ben verhuisd en heb dus een nieuwe internet aansluiting van KPN.

Nu wil ik me wifi versterker van KPN weer aansluiten.maar daar staan de oude gegevens van internet aansluiting oude adres.

Hoe krijg ik de wifi versterker weer werkend.

Heb al geprobeerd om een reset te doen en dan opnieuw bekabeld aan modum te zetten.

Met hoop dat hij nieuwe gegevens binnen haalt en ze werken.maar helaas.

Ik krijg het paarse lampje als ik ze nu aan zet.dus apparaat niet ingesteld.

Wie kan me helpen.

Welke versterker heeft u? Deze?

Of deze?

 


Ik heb de ronde wifi versterker van KPN.


https://forum.kpn.com/internet-9/de-nieuwe-draadloze-wifi-versterker-477877

 

Ik heb deze wifi versterker 


Ok, de SuperWiFi's dus. Heeft u ze beide tegelijk bekabeld aangesloten op de Experiabox? Gereset door de resetknop ongeveer 15 seconden vast te houden? Als ze aan zijn dus, niet als ze uit zijn.


Ik heb 1 bekabeld aangesloten.aan gezet en reset knop 15 sec ingedrukt dan gaat groen lichtje knipperen en start die op nieuw op.dan heb ik hem laten staan zoals.dan moet die nieuwe software opslaan.dan brand groene lampje dat die klaar is.toen de 2de exact ook zo gedaan.alleen die bekabeld laten zitten en dan de 2de aan op andere plek in huis.die start op en dan blijft die paars knipperen


Op een andere plek in huis, niet bekabeld? Je hebt hem toch wel eerst wel bekabeld aan de Experiabox gehad? Tegelijk met de andere?


Op andere plek niet bekabeld.wel bekabeld aan experiabox maar 1 te gelijk.staat ook in beschrijving van eerste keer in  gebruik nemen.


Op andere plek niet bekabeld.wel bekabeld aan experiabox maar 1 te gelijk.staat ook in beschrijving van eerste keer in  gebruik nemen.

Niet 1 tegelijk. Ze moeten beide tegelijk bekabeld aangesloten zijn. Alleen dan kunnen ze elkaar vinden en koppelen. Later kun je dan de ene loskoppelen en elders plaatsen.

Dat "1 tegelijk", waar ziet u dat staan?

 


Ik  begrijp er uit dat je eerst de een op het modum aan sluit en dan de 2de.

Ik ga vanavond ze alle bij gelijk op modum aan sluiten en dan kijken of het werkt.

Sorry voor late reactie even te druk met van alles.

Vr groet dennis


Nou ja, niet gelijk. Eerst de ene, dan de andere. Maar niet de eerste weer losmaken voordat je de 2de aansluit. Er zijn mensen die dat doen...


Hoi @DenDaan1, welkom op het forum! Is het gisteravond gelukt je SuperWifipunten te installeren volgens de stappen die @Nick83  noemt?


Ik was er niet aan toe gekomen.maar ik denk dat ik weet wat ik fout heb gedaan.ik heb de eerste wifi punt los gemaakt toen ik de 2de  aansloot.ik ben vandaag vroeg van werk dus meteen straks aan sluiten.

 


Het is gelukt.heb gewoon verkeerd begrepen.

Bedankt voor de hulp 

Vr groet dennis