Skip to main content

Was Plug&Play Modem Experia Box v10 opgestuurt. Vandaag gaat het abbonement in. Madem aangesloten volgens Plu&Play handleiding. Echter blijft het service-lampje oranje branden en krijg ik niet de over eengekomen snelheid. Zou 100 mb/sec moeten zijn. Echter zit deze rond de 18  mb/sec

Zouden jullie mij hier svp mee kunnen helpen?

 

Mvg, Suus0.o

Heb je glasvezel of koper? In de orderbevestiging staat de snelheid die op jouw adres haalbaar is. Wat staat daar voor snelheid?


als er een experia box V10 is opgestuurd. dan gaat het vrijwel zeker om een Pair Bonding verbinding met bijbehorende Y-kabel. zijn van deze Y-kabel zowel de witte (lijn 1) als de blauwe (lijn 2) stekkertjes aangesloten op het aansluitpunt? ook zou je op het modem, bij de DSL aansluiting, zowel L1 als L2 ledje moeten brandden.


als er een experia box V10 is opgestuurd. dan gaat het vrijwel zeker om een Pair Bonding verbinding met bijbehorende Y-kabel. zijn van deze Y-kabel zowel de witte (lijn 1) als de blauwe (lijn 2) stekkertjes aangesloten op het aansluitpunt? ook zou je op het modem, bij de DSL aansluiting, zowel L1 als L2 ledje moeten brandden.

De Y-kabel zit aangesloten op het aansluitpunt (zoals dat ook beschreven staat in de handleiding). Het ledlampje van de DSL brand, maar alleen het lampje van lijn 1. 


Beste @Suus0.o, welkom! Jammer om te lezen dat het niet lukt! Hoe staat het er inmiddels voor? Had je het modem al eens gereset? Je kunt voor dit soort dingen het beste contact opnemen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen direct een monteur aansturen indien nodig. Mocht je liever via het forum contact willen, vul dan gerust je forumprofiel aan en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Dan kijk ik met je mee.