Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe klant, gaat de afspraak met de monteur door?

  • March 28, 2020
  • 17 reacties
  • 141 keer bekeken

Herald1965
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo, wij zijn nieuwe klant geworden en wanneer het gied is komt er 9 april een monteur om de boel aan te sluiten. Wij vragen ons echter af of dit allemaal nog wel doorgaat in deze gekke tijd.

 

Beste antwoord door Herald1965

Hoi Alex, zojuist het installatiepakket ontvangen:thumbsup:

Ook bericht gehad dat monteur gewoon komt installeren op 9 april.

Nogmaals bedankt voir je info en geduld :wink:

Fijn weekend en blijf gezond!

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

17 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Ik ben bang dat het allemaal anders loopt. Het aansluiten is niet zo moeilijk. Daar helpen we u hier wel mee tzt.  Ervan uitgaande dat er niets in de centrale gedaan hoeft te worden.


Herald1965
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

De installatiepakketten worden nog wel verstuurd?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Zover ik weet wel. Als u 5 april nog niets heeft wordt het zaak om dat hier even te melden. Heeft u glasvezel of een koper aansluiting?


Herald1965
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

Glasvezel, de afspraak met de monteur staat op 9 april.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Oeps dan ligt het iets anders ben ik bang. Een monteur moet  het glasvezelkastje installeren.  Een medewerker gaat dit oppakken. Doorgaans reageren ze binnen 48uur na het plaatsen van het eerste bericht maar het is druk.  Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag

 


Herald1965
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

Ga ik doen, bedankt voor je reactie!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 28, 2020

Hi Herald, welkom op het forum en bedankt voor je gegevens. 

De monteur staat gewoon ingepland. 9 april tussen 15 en 17 uur. Deze afspraak zal ook doorgaan wanneer je niets van ons hoor, een ziektegeval kan nog het feestje verpesten maar voor nu ga ik daar niet vanuit. :) 

Dank @Joep1965 voor je heldere uitleg hier. 


Herald1965
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

Hoi Alex, bedankt voor je bericht en we gaan er dan vanuit dat de monteur komt en wij het installatiepakket ook geleverd krijgen komende week. 

Joep ook bedankt!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 28, 2020

Graag gedaan, je weet me te vinden hier mocht het nodig zijn. 


Herald1965
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2020

Goedenavond, kan iemand voor mij nakijken of ik het installatiepakket wel/niet ga ontvangen?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 31, 2020

Hi Herald, ik heb op dit moment geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet zo is. Het pakket ontvang je uiterlijk 3 werkdagen voor de aansluitdatum, in jouw geval de datum van de afspraak met de monteur. 


Herald1965
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2020

Hoi Alex, de aansluitdatum is 9-4 en ook online.nl zal op 9-4 de boel op zwart zetten. Met andere woorden, je zou dus uiterlijk 6-4 het pakket moeten leveren om op 9-4 de boel aan te sluiten. 6-4 komt er geen post bij ons? Ik zou dus eigenlijk graag deze week het pakket willen ontvangen maar niemand weet of dat daadwerkelijk gaat gebeuren? De monteur is dan ook nog de vraag? Als ik de spullen heb zou ik het evt. Zelf kunnen aansluiten. Pfff dat wordt online.nl bellen of ze willen verlengen ben ik bang. Is er niet iemand die concreet iets kan toezeggen?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Het pakket wordt uiterlijk op 6-4 bezorgd, wanneer dat niet kan zat dit eerder zijn. De monteur staat ook nog steeds netjes ingepland, zoals ik hiervoor al aangaf. 

Is er niet iemand die concreet iets kan toezeggen?

Hoeveel concreter wil je het hebben? De afspraak is ingepland, het pakket wordt ook opgestuurd. Dat een monteur wegens ziekte niet uit zal vallen kan ik niet concreet zeggen, niemand denk ik in deze bijzondere tijden. Ga er gewoon vanuit dat dat je verbinding op tijd zal worden geleverd, meer informatie dan dit heb ik niet. 


Herald1965
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 1, 2020

Hoi Alex,

Prima, dank je voor het duidelijke bericht.

We laten het op ons afkomen en gaan er dus vanuit dat alles op tijd is en ook kan worden aangesloten.

Je begrijpt dat je in deze tijd echt niet zonder internet of televisie kan dus liet mij een beetjd gaan, sorry.

Fijne avond.

Gr. Herald

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dat is geen enkel probleem. Ook een fijne avond gewenst. 


Herald1965
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • April 3, 2020

Hoi Alex, zojuist het installatiepakket ontvangen:thumbsup:

Ook bericht gehad dat monteur gewoon komt installeren op 9 april.

Nogmaals bedankt voir je info en geduld :wink:

Fijn weekend en blijf gezond!

 

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Fijn! Mooi op tijd. Ik ga er ook vanuit dat alles nu soepeltjes zal verlopen. Geen dank nodig, graag gedaan. :wink: