Skip to main content

Mijn vraag was ik heb 200 mbit van kpn aangevraagd en net binnen gehadĀ 

er staat een afspraak met een monteur gepland voor as maandag gaat deze gewoon door of is het mogelijk dat ik een aansluit schema krijg (ben behoorlijk handig)

mvg

@Leonh33

Volgens de website van KPN niet:Ā 

  • Onze monteurs voeren minder werkzaamheden uit dan normaal. Alleen bij dringende storingen en het zekerstellen van een internetverbinding komen onze monteurs in actie. Zij werken met extra veiligheidsmaatregelen.

https://www.kpn.com/corona.htm

Ā 

Maar normaal gesproken zou je wel een bericht van KPN horen te ontvangen als de afspraak niet doorgaat.
Over een aansluitschema kan ik je niets vertellen.


Hi Leon, welkom op het forum.Ā 

Daar kan ik je bij helpen, had eigenlijk ook in je installatiedoos moeten zitten.Ā 

Je begint met het aansluiten van je modem:Ā bekijk hier de video.Ā 

Als dat eenmaal is gedaan kun je verder met het aansluiten van de tv-ontvanger(s)

Ik kijk ook graag voor je na of de afspraak doorgaat of niet. Sommige afspraken gaan wel door omdat je het zelf niet kunt aansluiten.Ā Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 


Hallo

gedaanĀ 

mvg


Dankjewel, die afspraak gaat gewoon door. Ik zie echter dat dit op dinsdag staat ingepland en niet op maandag. 24 maart. Herken je dit niet?


Ik zag het staanĀ 


Ik zag het staanĀ 

Fijn, laat die monteur dus gewoon zijn werk doen. Laat je nog even weten hoe het afloopt?


Zal ik zeker doenĀ 

bedankt voor de info

mvg


Bij mij komt de monteur niet sinds donderdag,ga er maar niet van uit. Er wordt gezegd sluit de boel zelf maar aan, maar bij mij ontbreekt de ntu/ftu. Wees gewaarschuwd!


Dat gaat bij mij een beetje lastig er moet een y kabel aangesloten worden op het kastje dual binden

liefst doe ik het ook zelf