Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe klant, hoe aan te sluiten?

  • March 18, 2020
  • 9 reacties
  • 176 keer bekeken

Mijn vraag was ik heb 200 mbit van kpn aangevraagd en net binnen gehadĀ 

er staat een afspraak met een monteur gepland voor as maandag gaat deze gewoon door of is het mogelijk dat ik een aansluit schema krijg (ben behoorlijk handig)

mvg

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel, die afspraak gaat gewoon door. Ik zie echter dat dit op dinsdag staat ingepland en niet op maandag. 24 maart. Herken je dit niet?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 18, 2020

@Leonh33

Volgens de website van KPN niet:Ā 

  • Onze monteurs voeren minder werkzaamheden uit dan normaal. Alleen bij dringende storingen en het zekerstellen van een internetverbinding komen onze monteurs in actie. Zij werken met extra veiligheidsmaatregelen.

https://www.kpn.com/corona.htm

Ā 

Maar normaal gesproken zou je wel een bericht van KPN horen te ontvangen als de afspraak niet doorgaat.
Over een aansluitschema kan ik je niets vertellen.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 21, 2020

Hi Leon, welkom op het forum.Ā 

Daar kan ik je bij helpen, had eigenlijk ook in je installatiedoos moeten zitten.Ā 

Je begint met het aansluiten van je modem:Ā bekijk hier de video.Ā 

Als dat eenmaal is gedaan kun je verder met het aansluiten van de tv-ontvanger(s)

Ik kijk ook graag voor je na of de afspraak doorgaat of niet. Sommige afspraken gaan wel door omdat je het zelf niet kunt aansluiten.Ā Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 21, 2020

Hallo

gedaanĀ 

mvg


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 21, 2020

Dankjewel, die afspraak gaat gewoon door. Ik zie echter dat dit op dinsdag staat ingepland en niet op maandag. 24 maart. Herken je dit niet?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 21, 2020

Ik zag het staanĀ 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 22, 2020

Ik zag het staanĀ 

Fijn, laat die monteur dus gewoon zijn werk doen. Laat je nog even weten hoe het afloopt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 22, 2020

Zal ik zeker doenĀ 

bedankt voor de info

mvg


Bij mij komt de monteur niet sinds donderdag,ga er maar niet van uit. Er wordt gezegd sluit de boel zelf maar aan, maar bij mij ontbreekt de ntu/ftu. Wees gewaarschuwd!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 22, 2020

Dat gaat bij mij een beetje lastig er moet een y kabel aangesloten worden op het kastje dual binden

liefst doe ik het ook zelf