Goedenavond geachte forumkruipers,
Recent (vanochtend) is mijn abonnement voor thuis internet ingegaan en zou ik mijn vers-geleverde modem kunnen gebruiken voor..well..internetten!
Helaas doet het modem het niet, juiste kabels etc gebruikt en correct aangesloten, maar "internet" lampje blijft (vlug) groen knipperen.
Allereerst kon ik het Wi-Fi netwerk niet vinden, pas na een reset (want het modem bleek 2 netwerken te geven, vermoedelijk vanuit aanpassing vorige eigenaar) is deze opgedoken en heb ik kunnen verbinden met het modem.
Helaas nog steeds knipperend lampje.
Weer gereset, tijd gegeven, zelfde gedoe.
Zojuist "in" de modem geweest (adminportal) maar niet in kunnen loggen want foutief wachtwoord, afijn gereset via de instructies gegeven in het adminportal, wachtwoord op de achterkant van het modem werkt nog steeds niet.
Ben aardig over de zeik, best wat vaart gezet achter het tijdig kunnen gebruiken van mijn internet, om vervolgens helemaal niks te kunnen.
TL;DR geen internetverbinding via modem, wel Wi-Fi signaal, mogelijk in te loggen via adminportal maar ook daar kom ik niet in met het juiste wachtwoord.
Klantenservice wil ik morgenochtend (vrijdag) bellen maar ik vroeg me af of iemand soortgelijke ervaringen heeft en dus een mogelijke oplossing kent.
Persoonlijk denk ik dat dit modem door de vorige eigenaar dusdanig is aangepast dat ik als (relatief gesproken) leek de l*l ben en hier zelf helemaal niks mee kan.
Excuse the formatting, vanwege dit gezeik gedwongen via telefoon te posten.