Skip to main content

Hallo,

 

Net telefonisch contact gehad en we hebben een mail gekregen om een afspraak te maken met een monteur. Echter wat wij ook proberen, we kunnen met geen mogelijkheid een afspraak in plannen. Ook niet via jullie site. Wij hebben nu maar weer even alles ingepakt en de oude spullen geïnstalleerd van onze vorige provider. Wat kunnen wij nu nog doen? Uiteraard begrijpen wij de maatregelen rondom het virus, maar vinden het heel jammer hoe wij nu steeds van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Alleen als het echt niet anders kan komt er een monteur in deze crisistijd.  Een medewerker gaat u hier helpen. Doorgaans reageren ze binnen 48uur. 


@Basmarije Als je er zelf niet uitkomt dan moet daar een oplossing voor gezocht worden. Het gaat dus om een geheel nieuw abonnement? Zou je jouw profiel  nog even kunnen aanvullen dan kan ik met je meekijken! Kun je me een seintje geven wanneer je dat hebt gedaan?


Hoi Remco,

Profiel is aangevuld.

Inmiddels staat er ook een afspraak met een monteur. Deze komt morgen langs. 


Ik zie hem inderdaad staan voor vandaag tussen 10.00 en 12:00 Bas. Fijn om te lezen dat het op korte termijn kon. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten 🙂


Reageer