Skip to main content
Antwoord

Nieuwe klanten krijgen een console maar bestaande klanten niet?

• March 15, 2025
  • 5 reacties
  • 233 keer bekeken

Ties Korner
Nieuwkomer

Hoi Ties hier, ik had een vraag ik ben al jaren met m’n familie klant bij kpn waardoor komt het dat mensen die nu overstappen een gratis game console krijgen en ik die met me familie al jaren lid is niks…. Vroeg me dit wel af vond het zelf namelijk beetje appart maar goed ik hoop zo spoedig mogelijk iets van U terug te horen.

Groetjes Ties.

ps: mijn mail is **************************** graag naar de bovenste mail terug sturen de reactie alvast bedankt!

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Ties Korner! Onze Community is inderdaad openbaar en daardoor voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom hebben we je persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald.

Elke klant kan eenmalig voor een welkomstcadeau of korting kiezen, wanneer je een abonnement bij ons afsluit. Daarnaast zijn er ook leuke dingen voor vaste klanten, denk bijvoorbeeld aan elke maand leuke extra's met KPN Voor Jou. En heb je meerdere abonnementen bij ons, dan kan je gebruik maken van Combivoordeel. Dat is een blijvend voordeel zo lang je meer dan één abonnement bij ons hebt op hetzelfde adres. Je leest er hier meer over:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • March 15, 2025

U kunt beter uw mail adres hier weg halen, dit is een gebruikers forum.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 15, 2025

Precies, wat ​@Ronald31 zegt/adviseert, verwijder je e-mailadressen. Je bent hier op een openbaar forum. Maar goed, je moet het zelf weten. ​@Ties Korner 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 15, 2025

Je moet simpelweg voldoen aan de actievoorwaarden wil je in aanmerking komen voor een welkomstcadeau. Neem dus de voorwaarden zelf door, zodat je weet waar je aan toe bent. ​@Ties Korner 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 15, 2025

Bedankt moderator. 😉

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Ties Korner! Onze Community is inderdaad openbaar en daardoor voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom hebben we je persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald.

Elke klant kan eenmalig voor een welkomstcadeau of korting kiezen, wanneer je een abonnement bij ons afsluit. Daarnaast zijn er ook leuke dingen voor vaste klanten, denk bijvoorbeeld aan elke maand leuke extra's met KPN Voor Jou. En heb je meerdere abonnementen bij ons, dan kan je gebruik maken van Combivoordeel. Dat is een blijvend voordeel zo lang je meer dan één abonnement bij ons hebt op hetzelfde adres. Je leest er hier meer over: