Skip to main content

Wij hebben thuis last van wifi! Hij doet het helemaal niet. Er is ook een monteur geweest probleem os nog steeds niet verholpen. Daarom willen wij de modem vervangen. 
 

Hoi @Dogan045 
Als er een monteur van KPN geweest is en geconstateerd heeft dat het modem defect was dan had hij deze gelijk vervangen.
Paar vraagjes:

Welk modem heb je nu?
En heb je de Wifi manager  al eens gebruikt en wat was de uitslag?
En kijk even of je  hier verouderde apparatuur kunt omruilen. (deze link werkt alleen bij jezelf thuis)

Wil je dat webcare je helpt, vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hallo @Dogan045, Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Als het modem de oorzaak van jullie wifi probleem is, dan gaan we die natuurlijk voor je vervangen. Helaas weet ik alleen niet of een nieuw modem jullie probleem gaat oplossen. Er is een monteur langs geweest voor dit specifieke probleem? Hebben jullie wel gewoon bekabeld internet?
Laatste vraag voor nu:wink: : Zou je het wifi-probleem kunnen omschrijven? bijv. je ziet het netwerk helemaal niet terug, je kunt niet verbinding of je krijgt bijvoorbeeld een melding in beeld. 

Ik hoor graag van je!


Hallo @Dogan045 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er vanuit dat het probleem is opgelost, maar als je toch nog hulp nodig hebt lezen we het graag.


Hallo,

sorry ik heb de berichten nu pas gezien. 
Nee probleem is nog steeds niet opgelost. 
Monteur was langs voor verhuizen niet voor  de wifi probleem heb toen ook aangegeven maar hij zei dat hij het nu niet kan oplossen. 
 

wifi: hij blijft om de minuut was hangen waardoor wij gek worden. 
 


@Dogan045 Bedankt voor het terugkomen hier! Aah duidelijk, er is dus een installatiemonteur bij je langs geweest. Had je trouwens de Wifi Manager al doorlopen die Huistijger heeft aangereikt? Deze meet de wifi verbinding van je door en probeert de wifi te verbeteren. Het kan zijn dat er versterkers worden toegestuurd of dat er eventueel een wifi-monteur langskomt mocht de tool een fout ontdekken die niet op afstand kan worden opgelost. Hebben jullie bedraad wel een stabiel werkende verbinding?

Laat het maar weten als je de wifi-manager hebt doorlopen en of deze de verbinding heeft weten te verbeteren of niet. Als dit nou niet zo is, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je in dat geval je profiel verder willen invullen? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voor nu voldoende. 

Ik hoor graag van je!


Ja kk heb wifi manager al doorlopen maar dat is helaas ook geen oplossing. 
Adres:**********

ik vind het erg vervelend dat de wifi zoooo traag is omdat onze tv ook aan wifi verbonden blijftdie vast hangen


@Dogan045 Hmm... De problemen die je beschrijft zie ik niet terug in de resultaten van de Wifi Manager.  Je hebt een abonnement met 50MBps, hieronder zie je gemeten snelheden van de Wifi Tuner. Er valt dus weinig te verbeteren aan de Wifi binnen je huidige pakket. Een nieuw modem gaat het probleem dan ook niet oplossen. Als je sneller internet zou willen, dan kun je overwegen je abonnement te upgraden.

Op jouw adres is er 200/31MBps beschikbaar. 
Je hebt op dit moment 50/5 MBps
Voor €4,99 extra, verhogen wij je internet snelheid naar 100/10
Voor €8,99 extra, verhogen wij je internet snelheid naar 200/20

Dat de tv-ontvanger vastloopt is me een raadsel al weet ik niet hoeveel internet de tv vereist. Ik zie de ontvanger niet terug in het netwerk. Hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experiabox?

Vóór Wifi Manager Na Wifi Manager
40MBps 70MBps
69MBps 65MBps
62MBps 57MBps

 


@Dogan045 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer