Skip to main content
Antwoord

Nieuwe modem aansluiten lukt niet, kan een monteur dit doen? Geen internet nu

• November 29, 2025
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste KPN,

Ik begrijp geen Engels.

Ik heb een KPN-modem ontvangen, het nieuwste model, maar ik kan het niet aansluiten.

Ik heb geen internet en heb hulp nodig.

Kunt u alstublieft iemand sturen om mij te helpen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Deivid ,

Je kunt een installatiemonteur online inplannen. 

Het is ook mogelijk om op een andere manier contact te zoeken met de klantenservice.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 29, 2025

Hi ​@Deivid ,

Ben je op dit moment al KPN klant en heb je nu een ander modem, of ben je een nieuwe klant? Als je er voor open staat, kunnen we je eerst met uitleg proberen te helpen om het modem aan te sluiten. 🙂

Mocht je toch graag een monteur willen, kun je via de Webcare op X (Twitter) of Facebook een afspraak maken.

Leen59
Wijsgeer
  • November 29, 2025

Je kunt het beste bellen met de klantenservice 0800-0402. Via dit forum kan er geen monteur geregeld worden. Wel kunnen de lezers hier proberen om je te helpen bij de installatie. Wat is op dit moment het grootste probleem?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 30, 2025

Hallo ​@Deivid ,

Je kunt een installatiemonteur online inplannen. 

Het is ook mogelijk om op een andere manier contact te zoeken met de klantenservice.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Deivid. Je bent zo te zien al op weg geholpen door de anderen. Is het daarmee gelukt om het modem zelf aan te sluiten, of om een monteur in te plannen?