Skip to main content

Kreeg recentelijk een V12 toegezonden omdat ik mijn abonnement “verzwaard” heb.

 

In een knappe doos kwam de V12. kreeg gister een brief de V10 retour te sturen (beetje laat, maar dat ligt niet aan KPN). Hiervoor kan ik de doos van de v12 gebruiken was het bericht.

De v12 is anders van form en formaat dan de v10, dus ik was redelijk verrast. zag het ook niet meteen dat het kon. 

Maar wat schetst mijn verbazing, met wat vouwen aan de binnenzijde van de V12 doos pas de v10 er prima en veilig in. (wel even voetje loshalen)  SUPER ! 

 

Jammer dat ik daar zo snel niet info over vond, want dit is met recht recyclenen ! top !

Misschiien een idee om het “groter” aan te tegen dan nu? kan mij voorstellen dat klanten het over de hoofd zien en een omogelijke doos wellicht retour sturen.. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Triple_NL! Wat gaaf dat je de moeite hebt genomen om via een topic dit compliment door te geven, dank je wel! :blush: 

Je bent aangesloten bij één van de duurzaamste telecomproviders ter wereld! Duurzaamheid is integraal een onderdeel van onze strategie. In 2025 willen we een nagenoeg circulair bedrijf zijn en we zijn goed op weg: in 2020 gaven we bijvoorbeeld 92% van alle oude modems en settop boxes een nieuwe bestemming.


In al onze activiteiten kijken we dan ook waar verbeteringen mogelijk zijn: daar is dit een mooi voorbeeld van, toch? :wink: .  Ander mooi voorbeeld: onze infrastructuur loopt door het hele land en biedt mooie kansen om de biodiversiteit te versterken. Op en rondom onze panden en locaties zijn we tientallen initiatieven gestart om de biodiversiteit te versterken (denk aan het plaatsen van nestkastjes, insectenhotels, het inzaaien van bloemenmengsels rondom de centrales van KPN etc). Andere uitdaging: onze afvalreis: samen op weg naar Zero Waste bij glasvezelaanleg!

Ik heb de memo over deze nieuwe retourdoos (en onze initiatieven over biodiversiteit) gemist, dus ik vind dit extra leuk om te lezen! Ik heb je feedback en suggestie intern doorgegeven: nogmaals dank hiervoor!