Skip to main content

goedenavond, al meerdere jaren zijn wij vaste klant van KPN (twee mobiele abonnementen, TV en internet). Momenteel hebben wij de experia box V10A welke regelmatig storing geeft. Slechte verbinding op eerste etage en op tweede helemaal niet. OOk valt wifi verbinding op de laptop soms weg. Nu lees ik dat er een nieuw modem is, de experia box 12. Is het mogelijk dat wij die ontvangen? Vermeld is dat deze een betere wifi verbinding levert. Ik lees dat nieuwe abonnees deze modem direct krijgen en hoop dat ook vaste klanten eens dit voordeel mogen krijgen.Bij voorbaat dank

De KPN Box geeft zeker niet zomaar altijd bij iedereen betere WiFi. Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? Mogelijk krijgt u dan 2 versterkers. Dan kunt u er op elke verdieping 1 plaatsen.


Hoi Nick83 dank voor je reactie. Ik heb de wifi manager gedaan maar gaf weinig verschil. de versterkers heb ik ook niet gehad helaas. Is zeker een goede optie en hoop dat KPN mij hierin wilt ondersteunen.


Probeer de WiFi manager dan wat verder bij de Experiabox vandaan, zodat de snelheid wat lager is.


ik heb de test gedaan op de eerste verdieping. Is iets sneller maar valt op een laptop soms weg

 


Verwacht niets van een ander modem. Er is duidelijk meer aan de hand. Met alleen een modem gaat het zelden lukken om  in het hele huis goed Wi-Fi te hebben. Doe de wifimanager zorgvuldig en vrijwel zeker krijgt u dan 2 Wi-Fi versterkers gratis.Â