Skip to main content

Goedendag,

 

Ik zou per 2 sept een abbo bij jullie hebben, echter komt mijn verbinding niet tot stand. ( Gek genoeg dit vorig jaar ook gehad, toen ik van kpn naar online.nl ging). Maar goed nu weer terug naar kpn, verbinding wil niet tot stand komen, hier moet toch een monteur voor langs komen. In eerste instantie afspraak voor morgenmiddag gemaakt, maar bedacht mij dat ik al een andere afspraak had. Dus afspraak verzetten, maar dat lukte niet in jullie systeem. Dame had intern een mail verstuurd met het verzoek voor een monteur voor vanmiddag tussen 13-17. Ik vanochtend gebeld , stond er niks in het systeem, zowel voor vandaag niet, als donderdag niet. En een nieuwe afspraak kon op zijn vroegst nu pas op 16 september!! Terwijl ik er niks aan kan doen dat het systeem van kpn van slag is. Meneer die ik aan de lijn had heeft een bericht naar de planning gestuurd met het verzoek tot monteur. In de hoop dat het eerder kan dan 16 september. Maar ja dat is afwachten, ik weet niet of jullie in je systeem kunnen zien of dit nu wel doorgekomen is??

 

Zou het ook verkeerd kunnen gaan, doordat ik 2 jaar geleden ook klant bij jullie was? Dat er een soort bugg zit waardoor dit alles zo moeizaam gaat?


Hoi @Milly241, leuk dat je opnieuw hebt gekozen voor KPN! 💚 Alleen wel jammer dat jouw internet nog niet werkt.

Je hebt jouw gegevens in jouw profiel ingevuld, dus hiermee kon ik gelijk even voor je spieken. Ik zie 2 tegenstrijdige dingen: Ik zie namelijk dat je 2 september bericht hebt gekregen dat aansluiten vanaf dan mogelijk is. Maar ik zie ook dat aansluiten vanaf vandaag pas mogelijk is. Dus je kunt het nog eens proberen.

Lukt het niet? Dan kan het zijn dat er inderdaad een monteur langs moet komen. Om jouw vraag te beantwoorden: ik zie op dit moment geen afspraak met de monteur in de planning. Daar is dus iets mis gegaan. Je kunt het beste even opnieuw bellen met 0800 0402 als je vandaag nog geen internet hebt. Mijn collega kan dan een afspraak met je inplannen.


Hallo Denise,

Wellicht komt die melding van vandaag aansluiten omdat ik een direct online pakket heb gekregen, omdat ik anders dagen lang zonder zit . Veelvuldig telefonisch contact gehad, men kan geen bon maken en daardoor geen monteur sturen, daar wordt aan gewerkt.


Fijn dat je een Direct Online Pakket hebt gekregen! Zo zit je in ieder geval niet helemaal zonder internet. Hopelijk wordt het probleem met jouw abonnement en verbinding snel opgelost!


Reageer