Skip to main content

Inmiddels is Telfort helemaal over gegaan op KPN. Ik kan niet in de nieuwsgroep, ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de hostnaam news.kpn.nl
Kan dit te maken hebben met de overgang Telfort KPN? En zo ja, hoe kan ik hier als KPN klant ook toegang tot krijgen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Welkom @Linda157 

Alleen de mobiele abonnementen van Telfort zijn overgezet naar KPN, de rest volgt later dit jaar.

Of je dan gebruik kan maken van de nieuwsgroepen?, 

Geen idee.


Hoi @Linda157, welkom op het KPN forum! Op dit moment zijn inderdaad alleen de Telfort mobiele abonnementen naar KPN overgezet, dat gebeurde op 26 januari. De Telfort Thuis pakketten zijn nog bij Telfort in beheer en volgen later dit jaar. Telfort heeft zelf geen eigen nieuwsgroepen, of die van ons ook beschikbaar zijn voor Telfort klanten durf ik niet te zeggen. Dat is een vraag die je het beste bij Telfort zelf kunt neerleggen, bijvoorbeeld op het Telfort forum of telefonisch via 0900-9596 (lokaal tarief).


Bedankt voor jullie reacties. Ik las op het Telfort forum een bericht van iemand die zei dat het wel zou kunnen, ik heb de vraag daarom ook daar gesteld. Uit de reacties heb ik nog niet op kunnen maken dat het wel moet kunnen, dus ik ga er van uit dat ik als Telfort thuis klant hier geen gebruik van kan maken. Ik zal het nog eens proberen wanneer ook Telfort thuis over gaat naar KPN.


Graag gedaan Linda. Wanneer Telfort Thuis naar ons overkomt is nog afwachten, dat is op dit moment nog niet concreet. De verwachting is dat het later dit jaar zal gebeuren. Als het zo ver is zal je hier natuurlijk verder over geïnformeerd worden, zodat je weet hoe en wat er gaat gebeuren.