Skip to main content

alles is aangesloten door kan in de meterkast (glasvezel) . maar als ik een postcode check doe dan zie ik nog niets.   2 maanden geleden al aangesloten.

Wanneer heb ik dan glasvezel?

Dat weet je niet. Gewoon afwachten. U kunt het glasvezelkastje wel in huis hebben. Maar dat zegt niet zoveel. Misschien is de wijkcentrale nog niet klaar bijvoorbeeld. 


Hoi @Hassie54 . Een aansluiting in je woning betekent (helaas) nog niet direct dat er ook over geleverd kan worden. Soms is een wijkcentrale nog helemaal niet af.

 


Volgens de postcode check zit er op mijn adres geen glasverbinding,  echter heb ikwel een abonnement op glasvezel via kpn.

 


Volgens de postcode check zit er op mijn adres geen glasverbinding,  echter heb ikwel een abonnement op glasvezel via kpn.

Bij een speedtest - liefst bekabeld - haalt u een upload snelheid die even hoog is als de download? 


Hoi @hbholten gebruik je de postcode check op https://netwerk.kpn.com/ ?

Mogelijk is bij jou glasvezel aangelegd onder de vlag van Glaspoort (zoals bij mij).

Dan zie je dat niet bij Netwerk KPN.

Nog geen glasvezel beschikbaar

 

Doe dan de postcode check op https://www.glaspoort.nl/

Je huidige netwerk: glasvezelnetwerk beschikbaar op jouw adres


Op Deze postcode is geen glasvezel beschikbaar. Het lijkt er op dat de administratie bij kpn of aanverwante firma's nit voor elkaar hebben.


Op Deze postcode is geen glasvezel beschikbaar. Het lijkt er op dat de administratie bij kpn of aanverwante firma's nit voor elkaar hebben.

Welk modem heeft u?


Op Deze postcode is geen glasvezel beschikbaar. Het lijkt er op dat de administratie bij kpn of aanverwante firma's nit voor elkaar hebben.

Is dat bij Glaspoort en/of KPN?

Hoe ziet jouw glasvezelaansluitpunt er uit?


Ik heb al meer dan 10 jaar een glasvezelaansluiting in gebruik. Eerst van concepts en dat is over gegaan naar kpn.


Hoi @hbholten . Kan zijn dat de administratie dan niet deugt.

Ik wil wel even meekijken.  Ervaar je - los van dat er geen glasvezel op je adres zou zijn - ook issues bij het wijzigen van pakket of iets dergelijks?

Als je wilt dat ik even meekijk heb ik je gegevens nodig. Zou je in dat geval je profiel kunnen aanvullen en mij daarna hier een seintje willen geven? 


Reageer