Skip to main content
Vraag

Nog steeds geen glasvezel in mijn woning en Direct Online pakket werkt niet meer

• January 22, 2025
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Hallo, 1 september heb ik een abonnement afgesloten. “Hoera je hebt glasvezel”. De koper is al dichtgezet. Gister is er dan eindelijk iemand van KPN netwerk geweest, dat is dus 5 maanden verder. Wat denk je? Er ligt geen glasvezel die naar de woning getrokken kan worden. Dat moet een andere partij doen.

KPN verbind me door met KPN netwerk, zij verbinden mij door met Glaspoort en uiteindelijk heb je niks.

Ik heb bij KPN een abonnement afgesloten niet bij Glaspoort, KPN sluit mijn koper af zonder dat er een alternatief is. Ik werk al bijna 5 maanden op een Direct Online pakket en tot mijn grote verbazing werkt die nu ook niet meer.

De oplossing? We kunnen wel een nieuwe sturen…. Ik wil geen nieuwe ik wil mijn glasvezelkabel mijn woning in hebben. Er is niks of niemand die je hierbij kan helpen en ze weten allemaal niet hoelang het wel niet gaat duren. Maar in de tussentijd heb ik dus… niks

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 22, 2025

Hallo ​@Quinten95 , dat is wel heel zuur zo te lezen. Als je in je profiel je privégegevens zet, kan iemand van KPN er wellicht naar kijken.

De uitrol val glasvezel in Nederland gebeurt momenteel met zo’n grote snelheid en in zulke grote aantallen dat alle onderaannemers vooral daarmee bezig zijn. Als er dan een afwijking is, iets niet werkt of een ander probleem, dan is daar vaak niet gauw wat aan te doen: monteurs moeten worden ingepland, er moet gekeken worden naar de oorzaak etc. Bovendien zijn deze ‘afwijkingen’ niet interessant: KPN publiceert veel liever grote statistieken over het aantal adressen dat in een kwartaal is aangesloten.