Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds geen glasvezel: schouwrapport dateert van 2021

• 24 juli 2025
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

OoninR
Nieuwkomer

Waarom word er hier nog steeds geen glasvezel aangelegd.Op 26/11/2021 is er een schouwrapport gedaan , daarna meerdere malen afspraken bevestigd en ook weer door partij die zouden komen afgezegd! NĂș nog steeds geen glasvezel hier en nooit meer wat van kpn vernomen over glasvezel! Ben nu ook benieuwd of we hier nog iets van reactie krijgen met vriendelijke groet 

Beste antwoord door Erik van KPN

OoninR schreef:

Beste, als ik de postcode check doe dan staat er,je woning is nog niet aangesloten ! Wil ik gebruik maken van glasvezel,neem dan eerst en abonnement af ! Maar ik heb toch al een abonnement!!m.v.g!

Je hebt inderdaad al een abonnement, ​@OoninR . Maar dat weet die postcodecheck niet. Die kijkt alleen naar wat er op een adres kan. En niet wat jij specifiek hebt.

En dan betekent de melding die je daar ziet dat jouw bestaande abonnement omgezet kan worden naar glasvezel. En dat zorgt er vervolgens voor dat er iemand komt om de boel in huis af te ronden. De omzetting naar glasvezel kun je het snelste regelen via mijn telefonische collega's.

Erik van KPN schreef:

Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Bekijk origineel

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22507 reacties
  • 25 juli 2025

Wat zegt deze site over de status van jouw adres?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29098 reacties
  • 29 juli 2025

Hoi ​@OoninR, welkom hier! Je kunt de status van de werkzaamheden op jouw adres bekijken op onze netwerkpagina:

Joep1965 schreef:

Wat zegt deze site over de status van jouw adres?

Als daar staat dat de aanleg nog gaande is, dan wordt er vanzelf contact met je opgenomen voor de afronding van de aanleg.

Als daar staat dat het al klaar is, maar je hebt nog niet daadwerkelijk iets in huis, dan betekent dit dat jouw abonnement nog omgezet moet worden naar glasvezel. En die omzetting zal dan de rest van de aansluiting in gang zetten. In dit geval kun je dan het beste telefonisch contact opnemen met ons om de omzetting in gang te zetten. Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

OoninR
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 juli 2025

Beste, als ik de postcode check doe dan staat er,je woning is nog niet aangesloten ! Wil ik gebruik maken van glasvezel,neem dan eerst en abonnement af ! Maar ik heb toch al een abonnement!!m.v.g!

• 5823 reacties
  • 30 juli 2025

Wat voor woning heb je? Rijtjeshuis? Flat? Appartement? Iets anders? Ver van de weg? Hebben de buren wel al glasvezel? (huisnummers van buren invullen bij postcodecheck)

OoninR
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 30 juli 2025

Hallo beide buren hebben Ziggo, wij wonen in rijtjeshuis 

• 5823 reacties
  • 30 juli 2025
OoninR schreef:

Hallo beide buren hebben Ziggo, wij wonen in rijtjeshuis 

Dat maakt niet uit. Dan krijgen ze nog steeds wel glasvezel. KPN legt op de meeste plaatsen gratis aan bij iedereen. Ongeacht bij welke provider de bewoner zit.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29098 reacties
  • Antwoord
  • 4 augustus 2025
OoninR schreef:

Je hebt inderdaad al een abonnement, ​@OoninR . Maar dat weet die postcodecheck niet. Die kijkt alleen naar wat er op een adres kan. En niet wat jij specifiek hebt.

En dan betekent de melding die je daar ziet dat jouw bestaande abonnement omgezet kan worden naar glasvezel. En dat zorgt er vervolgens voor dat er iemand komt om de boel in huis af te ronden. De omzetting naar glasvezel kun je het snelste regelen via mijn telefonische collega's.

Erik van KPN schreef:

Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Reageer