Waarom word er hier nog steeds geen glasvezel aangelegd.Op 26/11/2021 is er een schouwrapport gedaan , daarna meerdere malen afspraken bevestigd en ook weer door partij die zouden komen afgezegd! NĂș nog steeds geen glasvezel hier en nooit meer wat van kpn vernomen over glasvezel! Ben nu ook benieuwd of we hier nog iets van reactie krijgen met vriendelijke groet
Nog steeds geen glasvezel: schouwrapport dateert van 2021
Beste antwoord door Erik van KPN
Beste, als ik de postcode check doe dan staat er,je woning is nog niet aangesloten ! Wil ik gebruik maken van glasvezel,neem dan eerst en abonnement af ! Maar ik heb toch al een abonnement!!m.v.g!
Je hebt inderdaad al een abonnement, â
En dan betekent de melding die je daar ziet dat jouw bestaande abonnement omgezet kan worden naar glasvezel. En dat zorgt er vervolgens voor dat er iemand komt om de boel in huis af te ronden. De omzetting naar glasvezel kun je het snelste regelen via mijn telefonische collega's.
Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.