Skip to main content

Wat een gezeik bij KPN zeg. Alles nieuwe klant nu al alle vertrouwen kwijt. Iedere dag met ze aan het bellen, omdat ik nog steeds geen internet en tv heb. Alles is goed aangesloten. 100x aangegeven dat het belangrijk is dat ik op tijd WiFi heb en niet hotspot, want ik moet een tentamen maken en dat lukt niet via hotspot ivm het systeem. En ja hoor… vandaag mijn tentamen niet kunnen maken dankzij KPN! gister zou een monteur komen, niet komen opdagen. Krijg constant te horen dat ze niks voor mij kunnen doen. En de eerst volgende mogelijkheid voor een monteur is de 26e. Als een monteur niet komt opdagen, dan regel je dat hij de volgende dag komt. Echt hoe moeilijk is het allemaal! 

Welkom bij ons op het forum @Maartje34. Wat vervelend dat je het tentamen niet hebt kunnen maken! Ook los daarvan moet de verbinding werken natuurlijk. Bij het plannen van de monteur zijn we afhankelijk van de beschikbare opties, als er geen monteur beschikbaar is de volgende dag kan er ook geen afspraak gemaakt worden. Ik weet nog niet precies wat er speelt, maar we kijken graag met je mee. Zou je daarvoor je forumprofiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje geven? 


@Jasper het is aangepast


Dankjewel voor alle gegevens Maartje. Ik zie inderdaad dat die datum steeds werd verschoven omdat de verbinding technisch niet op orde was. Mijn oprechte excuses hiervoor, vooral met je examens. Ik zie wel dat dit deze week in orde wordt gemaakt zodat de monteur de 26ste zijn werk kan doen. Heb je nog data op je mobiel? Anders kan ik dit nog aanvullen. 

 


@Alex_P dat klopt. Maar de 26ste vind ik eigenlijk al belachelijk. Gister is de monteur niet komen opdagen. Ik vind eigenlijk dat er vandaag of morgen eentje maar langs moet komen om dit op te lossen. Ik wacht ondertussen al te lang. En heb een belangrijk tentamen gewoon niet kunnen maken door dit. MB heb ik nog genoeg, dit is geen oplossing voor de systemen die ik moet gebruiken. 


Ik begrijp het volledig. Het is niet fijn, maar ik kan er niet meer van maken. Hoe graag ik dat ook voor je zou willen regelen. Het is echt wachten op de 26e, dan is het technisch gereed. Mocht je nog wel zonder data komen te zitten, laat het dan weten.


Mocht er toch eerder een monteur langs kunnen komen hoor ik het ook graag. Ik kom ondertussen zakelijk/ met mijn bedrijf ook in de problemen. Hotspot trekt niet alle systemen. Ben er ondertussen wel goed klaar meeÂ