Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds oude firmware v10a

  • February 4, 2020
  • 8 reacties
  • 105 keer bekeken

@Erwin_ klopt het dat de automatische uitrol is gestopt? Ik draai hier nog v5.00.20 build190 op de v10A. Ik heb alleen geen zin om een factory reset uit te voeren voor de update geforceerd te krijgen. Kan jij hierin iets betekenen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Vreemd. Ik kan hier handmatig een push forceren maar dat komt op een factory default neer. Dus die zou je dan misschien het beste zelf kunnen uitvoeren. Ik kan helaas die firmware niet updaten zonder jouw custom settings te behouden.

Mocht na de reset niet werken, laat het mij weten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @JoeyNL . Vreemd dat ie niet uit zichzelf heeft geupdate. Deze firmware wordt actief gepusht vanaf de servers. Zit jouw experiabox misschien achter een eigen firewall of router? 


  • Auteur
  • Topper
  • February 4, 2020

Hi @Erwin_, nee hij is direct op de glas aangesloten! Heb wel zelf een DMZ naar mijn eigen router achter de Expirabox, maar dat moet geen verschil maken.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2020

Vreemd. Ik kan hier handmatig een push forceren maar dat komt op een factory default neer. Dus die zou je dan misschien het beste zelf kunnen uitvoeren. Ik kan helaas die firmware niet updaten zonder jouw custom settings te behouden.

Mocht na de reset niet werken, laat het mij weten. 


  • Auteur
  • Topper
  • February 4, 2020

@Erwin_ dank! Dan ga ik voor de reset optie. Ik laat het even weten.


  • Auteur
  • Topper
  • February 6, 2020

@Erwin_ een factory reset heeft geholpen, draait nu op v5.00.31 build420! Ik wilde graag ipv6 gaan gebruiken met een USG achter de ExperiaBox, maar ondersteunt de V10a prefix-delegation?


Erwin van KPN
Moderator

In theorie wel, @JoeyNL . Heb jij trouwens glasvezel? Want dan is het misschien verstandig om de v10a er helemaal tussenuit te halen. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!


  • Auteur
  • Topper
  • February 14, 2020

Hi @Erwin_

Het is inmiddels gelukt! Ik heb de Experiabox er tussen uit gehaald 😉 Bedankt voor je reacties!